eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia serwerowni oraz zakup zestawów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Grodzisk Mazowiecki: Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia serwerowni oraz zakup zestawów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Numer ogłoszenia: 217465 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia serwerowni oraz zakup zestawów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem dodatkowego wyposażenia serwerowni, dziewięciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, jedenastu monitorów LCD, laptopa, pięciu drukarek, oraz dodatkowe urządzenia peryferyjne i akcesoria dla Starostwa Powiatu Grodziskiego. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa: Rozbudowa serwerowni (sprzęt musi być w 100% zgodny z opisem): - HP ProLiant ML150 Generation 5 (G5) 2 GB REG PC2-5300 2 x 1 G Single Rank Kit - HP ProLiant ML350 Generation 5 (G5) HP 1TB 3G SATA 7.2K 3,5 MDL HDD SATA Hot Plug 3,5 Midline (MDL) Drivers - sztuk 2 -HP ProLiant DL380 Generation 6 (G6) HP 300 GB 6G SAS 10K rpm SFF Dual Port SAS Hot Plug SFF (2,5- inch) Enterprise (ENT) Drivers - sztuk 2 - HP ProLiant ML350 Generation 6 (G6) HP ML350G6 Tower to Rack Conversion Kit - HP 460W HE Hot Plug AC Power Supply Kit - Taśma HP LTO2 Ultrium 400 GB - sztuk 10 - KVM 8 /1 USB/ PS2 19 OSD - Kabel PS/2 KVM długości 3,0 m - sztuk 8 - Kabel USB KVM długości 3,0 m - sztuk 8 - Oprogramowanie: Windows Server Standard 2008 R2 OLP NL Gov wraz z instalacją i konfiguracją w siedzibie Starostwa. Sprzęt do serwerowni należy również zamontować i skonfigurować. W związku z typem użytkowanych serwerów na których mają zostać przeprowadzone prace montażu i implementacji zamawianych w niniejszym postępowaniu elementów serwerowych zamawiający wymaga aby prace instalacyjne były przeprowadzone przez osobę posiadającą następujące certyfikaty: - MicrosoftR Certified IT Professional (MCITP) Certification.Version: Enterprise Administrator on Windows ServerR 2008 - MicrosoftR Certified Systems Engineer: Security - MicrosoftR Certified Technology Specialist (MCTS) Certification.Version: Windows ServerR 2008 Applications Infrastructure, Configuration. Zamawiający w trakcie postępowania przetargowego wymaga złożenia oświadczenia o posiadanej wiedzy, natomiast w momencie podpisania umowy wymagać będzie przedstawienia wyżej wymienionych certyfikatów. Zamawiający wymaga aby zostało przeprowadzone jednodniowe szkolenie w siedzibie Zamawiającego z zakresu Security and Policy Control in Windows ServerR 2008. W celu zapewnienia wysokiej jakości usługi, szkolenie musi zostać zrealizowane przez trenera posiadającego certyfikat MicrosoftR Certified Trainer. Zamawiający w trakcie postępowania przetargowego wymaga złożenia oświadczenia o posiadanej wiedzy, natomiast w momencie podpisania umowy wymagać będzie przedstawienia wyżej wymienionych certyfikatów. - jednostka komputerowa wraz z oprogramowaniem - sztuk 9, - laptop - karta graficzna - monitorów LCD - sztuk 12, - przenośny czytnik kodów kreskowych, - drukarka laserowa kolorowa A4 - drukarka sieciowa laserowa z duplexem, czarno-biała A4 - sztuk 3 , - drukarka laserowa kolorowa A3 - pamięć DDR2 - 1GB - sztuk 10 - pamięć DDR3 - 1 GB - 6 sztuk - pakiet biurowy w 100% zgodnego z Microsoft Office Home and Business 2010 PL Attach Key PKC Microcase lub równoważnych - sztuk 10 - Microsoft Windows 7 professional - oprogramowanie do kompresji danych w 100% zgodnego z Winrar - sztuk 10 - oprogramowanie w 100% zgodne z Nero AG Nero BurnExpress - sztuk 2 Parametry w.w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw. W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na sprzęt komputerowy wynosi minimum: - jednostki komputerowe - 3 lata - monitory - 3 lata - drukarki - 1 rok Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73.23.EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89.336.EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że dane techniczne zaproponowanego sprzętu muszą być o tych samych parametrach lub lepszych w stosunku do wymagań podanych w załączniku Nr 5 do SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy (ekspertyzy, certyfikaty itp.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w oparciu o formułę spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.