Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Grodzisk Mazowiecki: Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia
serwerowni oraz zakup zestawów komputerowych i materiałów
eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Numer ogłoszenia: 217465 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia serwerowni oraz zakup zestawów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem dodatkowego wyposażenia serwerowni, dziewięciu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, jedenastu monitorów LCD, laptopa, pięciu drukarek, oraz dodatkowe urządzenia peryferyjne i akcesoria dla Starostwa Powiatu Grodziskiego. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa: Rozbudowa serwerowni (sprzęt musi być w 100% zgodny z opisem): - HP ProLiant ML150 Generation 5 (G5) 2 GB REG PC2-5300 2 x 1 G Single Rank Kit - HP ProLiant ML350 Generation 5 (G5) HP 1TB 3G SATA 7.2K 3,5 MDL HDD SATA Hot Plug 3,5 Midline (MDL) Drivers - sztuk 2 -HP ProLiant DL380 Generation 6 (G6) HP 300 GB 6G SAS 10K rpm SFF Dual Port SAS Hot Plug SFF (2,5- inch) Enterprise (ENT) Drivers - sztuk 2 - HP ProLiant ML350 Generation 6 (G6) HP ML350G6 Tower to Rack Conversion Kit - HP 460W HE Hot Plug AC Power Supply Kit - Taśma HP LTO2 Ultrium 400 GB - sztuk 10 - KVM 8 /1 USB/ PS2 19 OSD - Kabel PS/2 KVM długości 3,0 m - sztuk 8 - Kabel USB KVM długości 3,0 m - sztuk 8 - Oprogramowanie: Windows Server Standard 2008 R2 OLP NL Gov wraz z instalacją i konfiguracją w siedzibie Starostwa. Sprzęt do serwerowni należy również zamontować i skonfigurować. W związku z typem użytkowanych serwerów na których mają zostać przeprowadzone prace montażu i implementacji zamawianych w niniejszym postępowaniu elementów serwerowych zamawiający wymaga aby prace instalacyjne były przeprowadzone przez osobę posiadającą następujące certyfikaty: - MicrosoftR Certified IT Professional (MCITP) Certification.Version: Enterprise Administrator on Windows ServerR 2008 - MicrosoftR Certified Systems Engineer: Security - MicrosoftR Certified Technology Specialist (MCTS) Certification.Version: Windows ServerR 2008 Applications Infrastructure, Configuration. Zamawiający w trakcie postępowania przetargowego wymaga złożenia oświadczenia o posiadanej wiedzy, natomiast w momencie podpisania umowy wymagać będzie przedstawienia wyżej wymienionych certyfikatów. Zamawiający wymaga aby zostało przeprowadzone jednodniowe szkolenie w siedzibie Zamawiającego z zakresu Security and Policy Control in Windows ServerR 2008. W celu zapewnienia wysokiej jakości usługi, szkolenie musi zostać zrealizowane przez trenera posiadającego certyfikat MicrosoftR Certified Trainer. Zamawiający w trakcie postępowania przetargowego wymaga złożenia oświadczenia o posiadanej wiedzy, natomiast w momencie podpisania umowy wymagać będzie przedstawienia wyżej wymienionych certyfikatów. - jednostka komputerowa wraz z oprogramowaniem - sztuk 9, - laptop - karta graficzna - monitorów LCD - sztuk 12, - przenośny czytnik kodów kreskowych, - drukarka laserowa kolorowa A4 - drukarka sieciowa laserowa z duplexem, czarno-biała A4 - sztuk 3 , - drukarka laserowa kolorowa A3 - pamięć DDR2 - 1GB - sztuk 10 - pamięć DDR3 - 1 GB - 6 sztuk - pakiet biurowy w 100% zgodnego z Microsoft Office Home and Business 2010 PL Attach Key PKC Microcase lub równoważnych - sztuk 10 - Microsoft Windows 7 professional - oprogramowanie do kompresji danych w 100% zgodnego z Winrar - sztuk 10 - oprogramowanie w 100% zgodne z Nero AG Nero BurnExpress - sztuk 2 Parametry w.w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw. W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na sprzęt komputerowy wynosi minimum: - jednostki komputerowe - 3 lata - monitory - 3 lata - drukarki - 1 rok Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73.23.EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89.336.EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że dane techniczne zaproponowanego sprzętu muszą być o tych samych parametrach lub lepszych w stosunku do wymagań podanych w załączniku Nr 5 do SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy (ekspertyzy, certyfikaty itp.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- " Prowadzenie prac remontowych zewnętrznych elewacji zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym - postępowanie nr ZP.272.1.10.2024"
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2
- Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół Zawodowych im. S.Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach projektu pt. ,,Nowoczesny logistyk"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- VI
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.