eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresiePrawo jazdy kategorii C dla około 15 osób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Aleksandrów Kujawski: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Prawo jazdy kategorii C dla około 15 osób
Numer ogłoszenia: 217472 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Prawo jazdy kategorii C dla około 15 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Prawo jazdy kategorii C. 2 Kurs przeznaczony jest dla osób posiadających prawo jazdy kategorii B. 3 Kurs obejmuje grupę około 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie. 4 Kurs ma na celu przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii C. 5 Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne - 20 godzin, zajęcia praktyczne - 30 godzin. 6 Wykonawca po zakończeniu szkolenia powinien zgłosić uczestników szkolenia na egzamin państwowy do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego oraz dostarczyć Zamawiającemu informacje potwierdzające zgłoszenie na powyższy egzamin. 7 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia. Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował na czas szkolenia co najmniej 2 samochodami ciężarowymi do praktycznej nauki jazdy. Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis). 8 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9 Szkolenie powinno być zorganizowane na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 ze zm.). 10 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Miejscem przeprowadzenia szkolenia jest teren gminy Aleksandrów Kujawski. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna), - biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło). 11 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji, - zestawów foliogramów. 12 W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania). Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność; - sporządzić szczegółowy harmonogram zajęć, składający się z tematyki zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin szkolenia, w celu przedstawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamówienie; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenie listy obecności uczestników szkolenia i przekazania jej Zamawiającemu; - prowadzenia dziennika zajęć; - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 ze zm.). - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń; - opracowania ankiety ewaluacyjnej i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia; - przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności, ankiet ewaluacyjnych oraz kompletu materiałów dydaktycznych; - wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dydaktycznych oraz w miejscach realizacji szkoleń; - udokumentowania fotograficznego przebiegu szkoleń i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu szkoleń. Wykonawca wykona co najmniej 30 zdjęć z przebiegu szkoleń; - ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków okresie trwania szkolenia; - realizacji merytorycznego programu (zapewnienia wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkolenia, jak i również sprzętu do praktycznej nauki zawodu). UWAGA: Badania lekarskie przeprowadzi Zamawiający. Ponadto proszę nie uwzględniać w kalkulacji kosztów egzaminu państwowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6 wykażą się doświadczeniem w realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 usług szkoleniowych w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ (dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2 Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 4 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest zarejestrowany w Internetowej Bazie Ofert Szkoleniowych (www.inwestycjawkadry.pl); 5 Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ); 7 Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia wykładowców i instruktorów 8 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 usług szkoleniowych w kwocie nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 9 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - załącznik nr 5; 10 Preliminarz kosztów, z którego wynika koszt całkowity szkolenia przypadający na jedną osobę oraz koszt osobogodziny(obliczenie ofertowej ceny zamówienia - wartość do zapłaty przez Zamawiającego); 11 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.