Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Poznań: Usługi agrotechniczne ciągnikiem rolniczym z maszyną lub przyczepą rolniczą
w ilości 2.072 godzin w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
dla Zakładu Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze
przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, ul. Wiankowa 1 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 217477 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej , ul. WIankowa 1, 61-049 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8774515, faks 061 8774515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi agrotechniczne ciągnikiem rolniczym z maszyną lub przyczepą rolniczą w ilości 2.072 godzin w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. dla Zakładu Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, ul. Wiankowa 1 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi agrotechniczne ciągnikiem rolniczym z maszyną lub przyczepą rolniczą w ilości 2.072 godzin w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. dla Zakładu Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, ul. Wiankowa 1 w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieni, tj. : - wykażą, że posiadają min. 1 ciągnik rolniczy z maszyną lub przyczepą rolniczą. - wykażą, że dysponują min. 1 osobą z uprawnieniami do kierowania ciągnikiem rolniczym z maszyną lub przyczepą rolniczą . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. : - zaakceptują termin płatności faktur - 30 dni. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę, oraz wycenią wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); w przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tychże podmiotów do ich udostępnienia. Brak przedmiotowego dokumentu w treści oferty skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego , iż Wykonawca samodzielnie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia.- zał. Nr 4 do siwz. 5. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - zał. Nr 5 do siwz. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) - dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wymagane jest załączenie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty wymienione w pkt VI ppkt 1,2,4 i 5 należy złożyć w formie oryginałów, natomiast dokument wymieniony w ppkt 3 w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, z dopiskiem: > za zgodność z oryginałem <; Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zupl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Parkowo - Leśnych
Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej
ul. Wiankowa 1
61-049 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 08:55, miejsce: Zakład Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ul. Wiankowa 1 61-049 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.