Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Rabka-Zdrój: Dostawa leków oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia - PN 22/2007.
Numer ogłoszenia: 217482 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój, ul. prof. Jana Rudnika 3b, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. (018) 2676060 w. 244, fax (018) 267 60 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zpigichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia - PN 22/2007..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla Apteki Instytutu, wg podziału na 25 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (referencje). Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia, oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu, dokumenty - dla potwierdzenia prawdziwości oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji zamówienia, wykaz wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc OT w Rabce-Zdroju, 34-700 Rabka-Zdrój, ul. prof. J. Rudnika 3b, Budynek Administracji, pokój 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc OT w Rabce-Zdroju, 34-700 Rabka-Zdrój, ul. prof. J. Rudnika 3b, Budynek Administracji, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: troacary, thoraksy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: troacary, thoraksy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały do odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do odsysania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały do odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do odsysania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: igły do biopsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do biopsji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wkład VISTRON CT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkład VISTRON CT.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: filtry antybakteryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry antybakteryjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: akcesoria Accuwak.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria Accuwak.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: strzykawka Janeta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawka Janeta.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: maski respiratory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski respiratory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pasty elektrodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasty elektrodowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wkładki GP-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkładki GP-1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: przyłbice ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyłbice ochronne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: testy płatkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy płatkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: leki 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: leki 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: albuminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: albuminy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: utensylia apteczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: utensylia apteczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: utensylia apteczne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: opłatki apteczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opłatki apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: utensylia apteczne 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utensylia apteczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: papier do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: narzędzia laryngologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia laryngologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Rozbudowa drogi gminnej 2512001 Chabówka - Skawa w km od 0+003,45 do km 0+102,00 (obiekt mostowy w km 0+036,50 do km 0+063,70), w miejscowości Chabówka, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.