eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiZakup sprzętu i wyposażenia do miejsko-szkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Konstantynów Łódzki: Zakup sprzętu i wyposażenia do miejsko-szkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5
Numer ogłoszenia: 217489 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. I Armii Wojska Polskiego, ul. Sadowa 5/7, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111197, fax 042 2111197.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5konst.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia do miejsko-szkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu sportowego oraz sprzętu nagłaśniającego z możliwością składania ofert częściowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 2 Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z KRS lub ewidencji Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS oświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wykaz osób Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz wykonanych usług Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie od listopada 2004 do listopada 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5konst.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. I Armii Wojska Polskiego w Konstantynowie Łódzkim ul. Sadowa 5/7 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. I Armii Wojska Polskiego w Konstantynowie Łódzkim ul. Sadowa 5/7 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu jest dofinansowany przez Urząd Marszałkowski w Łodzi

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do skoku w wzwyż -materac o wymiarach 3000/2000/400mm ,-stojaki 2szt.,-poprzeczka z włókna szklanego 2. Kozioł gimnastyczny-regulacja w zakresie (900-1300mm.) pokryty skórą naturalną. 3. Odskocznia -wysokość 140mm.. 4. Skrzynia 5 częściowa skośna pokryta skórą naturalną. 5. Materace gimnastyczne-antypoślizgowe,-z uchwytami do przenoszenia,-z rzepami łączącymi,-narożniki wzmocnione,-kolor brązowy,-wymiary 2000/1200/100 6. Materace gimnastyczne-antypoślizgowe-z uchwytami do przenoszenia,-z rzepami łączącymi,-narożniki wzmocnione,-kolor brązowy,-wymiary 2000/600/100 7. Stoły do tenisa-turniejowe,-z kółkami wyposażonymi w blokady,-składane,-z siatką dokręcaną w komplecie. 8. Bloki startowe aluminiowe. 9. Bramki do piłki ręcznej:-profesjonalne,-siatka z polipropylenu o średnicy 4mm,-kolor siatki biały lub żółty,-łuki bramek składane,-mocowanie bramek do podłoża piaszczystego w 4 punktach,-w skład zestawu powinny wchodzić elementy mocujące bramkę do podłoża. 10. Kosze do przechowywania piłek:-powinny posiadać kółka jezdne,-powinny być zamykane.-w trzech kolorach. 11. Ławki gimnastyczne-z równoważnią,-długości 2500mm,-drewniane typu szwedzkiego. 12. Hula-hop-obręcz gimnastyczna-z tworzywa sztucznego-średnica 900mm. 13 Płotki lekkoatletyczne-z regulacją wysokości - 600-914mm,-przegub łamany przód - tył. 14. Szarfy do gier zespołowych-z bawełny,-o wymiarach 1000x60mm,-w 4 kolorach. 15 Skakanki sznurowe-zakończone uchwytami,-z tworzywa,-długości 2000mm. 16 Stopery-profesjonalne,-z pamięcią powyżej 10 wyników. 17. Piłki do rugby. 18 Elektroniczna tablica wyników-sterowana bezprzewodowo z możliwością sterowania przewodowego z pulpitu stałego. Parametry które powinna wyświetlać--czas rzeczywisty -czas gry ustawiany od 0-90 minut-czas 24 rek pokazywany na dodatkowych tablicach-wynik od 0-199-numer seta od 0-9-stan setów i przewinień-wymiary powyżej 1300/1000/100mm-wymiary tablicy 24 rek 450/350/100mm-widoczność tablic 40mb-ciężar do 30kg-zasilanie elektryczne 230V/50Hz-dwa zestawy sterownicze(piloty) 19 Manualne tablice wyników wykonane ze sklejki . 20 Karimaty. 21 Piłki do mini siatkówki 22 Piłki do siatkówki:-18 częściowa wykonana z nowego materiału o nazwie MICFIBER.-zatwierdzona przez F.I.V.B .-obwód 65/67cm.-waga 260/280 g.-dętka butylowa. 23 Piłki do koszykówki-skóra naturalna.-rozmiar 6 i 7.-dętka butylowa. 24 Piłki do mini koszykówki 25 Piłki nożne:-materiał syntetyczny,-budowa 6 warstwowa,-posiadająca atest FIFA,-rozmiar 5,-dętka butylowa. 26 Piłka nożna halowa. 27 Plac zabaw dla uczniów-drewniany,-impregnowany ciśnieniowo,-montowany na gruncie,-dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.Zestaw powinien zawierać:-wieżę główną szt.2,-wieżę z liną szt. 1,-zjeżdżalnię szt. 2,-pomost wiszący z dwoma trapami kpl. 1,-pomost z gellą kpl. 1,-pomost prosty szt. 1,-ściankę wspinaczkową szt. 1,-drabinkę poziomą szt. 1.-wysokość podestów i pomostów mierzona od powierzchni gruntu nie większa niż 1,0m. 28 Stół pingpongowy-wolnostojący,-wymiary 2,74x1,52 m,-całoroczny. 29 Krzesła:-konstrukcja stalowa,-chromowana,-siedzisko i oparcie wykonane z tworzywa sztucznego o wytrzymałości zbliżonej do profesjonalnych stosowanych na obiektach sportowych,-składane w stosy,-siedzisko ustawione poziomo do podłoża,-nie szersze niż 430mm,-do każdych 100 krzeseł należy dostarczyć jeden wózek transportowy przystosowany do transportu tych krzeseł ułożonych w stosy minimum 10 krzeseł. 30 Wykładzina zabezpieczająca:-elastyczna wykładzina obiektowa,-wymiary 2/2000/12000mm,-kolor szary (odcień do uzgodnienia w końcowej fazie realizacji zamówienia z użytkownikiem),-wzór jak do wykładzin technicznych (do uzgodnienia w końcowej fazie realizacji zamówienia z użytkownikiem),-certyfikat zgodności WE,-deklaracja zgodności WE,-pozytywna ocena higieniczna IMMiT,-klasyfikacja pożarowa BN-s1,-napięcie elektrostatyczne < 2kV,-odporność na poślizg-klasa DS.,-odporność na ścieranie powyżej 33,-gwarancja minimum 5lat. 31 Wieszaki do szatni:-z ławeczką obustronną,-o wymiarach 1600/1000/800,-konstrukcja stalowa,-malowane proszkowo,-kolor zielony,-siedziska i oparcia wykonane z drewna,-zabezpieczone lakierem bezbarwnym. 32 Stroje dla drużyn:-rozmiary podamy w trakcie realizacji zamówienia. 33 Tunele sprawnościowe:-kształt-zygzak,-materiał delikatny ortalion,-wymiary: długość powyżej 2800mm, średnica powyżej 530mm. 34 Szafy i regały na sprzęt sportowy:-wymiary dostosowane do indywidualnego projektu,-przybliżona powierzchnia zabudowy 20m2,-wysokość zabudowy 2,5m,Regały na słupki do piłki siatkowej i do przechowywania wykładziny:-filary wysokość 2500mm,-rozstaw filarów 2200mm,-ilość wsporników 5 w pionie,-ilość filarów 6 szt,-maksymalne obciążenie 500kg. 35 Kształtki rehabilitacyjne-wykonane z pianki,-nieprzemakalne,-łatwe do utrzymania w czystości,-z pokryciem antypoślizgowym.Elementy zestawu:-belka,-sześcian,-walec,-mosty,-łuki,-półwalec,-skrzynia,-rampa,-daszek.-ilość zestawów 2. Poszczególne elementy muszą dawać się łączyć w ciągi torów przeszkód. 36 Ekrany zabezpieczające (łapacze piłek) -konstrukcja wykonana z profili stalowych,-słupy nośne mocowane czterema śrubami do gotowych fundamentów prefabrykowanych,-ramy wykonane z profili stalowych o wymiarach: szerokość 1500mm, wysokość 3000mm, wypełnione panelami podobnymi konstrukcyjnie do ogrodzenia zewnętrznego szkoły.-ramy należy tak wzmocnić, żeby wielkość oczek nie była większa niż 1500/1000mm.-kolor całości zielony (odcień zgodny z kolorem ogrodzenia zewnętrznego szkoły)-wymiary:element 1 17/3m.element 2 14/3m.element 3 10/3m.element 4 10/3m.element 5 10/3m. 37 Drabinki przyścienne:-rozmiar 2420x860mm 38 Kotara oddzielająca sektory (boiska)-szerokość hali 18 m,-wysokość kotary 4m,-ilość kotar 2 kpl.-kolor zielony,-tkanina ograniczająca skutecznie widoczność,-układ mocujący podwieszany podstropowo,-napęd elektryczny popodnoszenia i opuszczania kotary,-podnoszenie i opuszczanie sterowane zdalnie pilotem,-zasilanie 230V/50Hz. 39 Piaskownica z bali 3x3m. 40 Osłony na słupki do piłki siatkowej wykonanie profesjonalne. 41 Podium-z profili stalowych-z blatami antypoślizgowymi,-czołowymi płytami ze sklejki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt nagłaśniający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) zestaw nagłośnieniowy o mocy 5 kW na stronę b) monitory - 3 x 200W c) stół mixerski - 24 kanały d) urządzenia peryferyjne e) okablowanie f) mikrofony - kierunkowe 10 szt. - pojemnościowe 2szt. - nagłowne 2 szt. g) statywy 10 szt. h) kays - na końcówki mocy i stół mixerski.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.