eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWynajem kutra połowowego do połowów badawczych sprzętem aktywnym na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim) celem przeprowadzenia inwentaryzacji istotnych habitatów ryb na akwenie Zatoki Puckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Gdynia: Wynajem kutra połowowego do połowów badawczych sprzętem aktywnym na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim) celem przeprowadzenia inwentaryzacji istotnych habitatów ryb na akwenie Zatoki Puckiej
Numer ogłoszenia: 217512 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem kutra połowowego do połowów badawczych sprzętem aktywnym na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim) celem przeprowadzenia inwentaryzacji istotnych habitatów ryb na akwenie Zatoki Puckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wynajem kutra połowowego do połowów badawczych sprzętem aktywnym na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim) celem przeprowadzenia inwentaryzacji istotnych habitatów ryb na akwenie Zatoki Puckiej w podziale na zadania: Zadanie nr 1- wynajem kutra o maksymalnym zanurzeniu 80 cm i minimalnej mocy silnika 10KM, Zadanie nr 2 - wynajem kutra o maksymalnym zanurzeniu 110 cm i minimalnej mocy silnika 30KM. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie połowów badawczych w trakcie 6 serii po 5 dni rejsowych każda, w okresie od III kwartału 2012 r. do IV kwartału 2013 r. dla każdego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6) ustawy Pzp, polegających na wykonaniu dodatkowych serii rejsów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.72.67.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję połowową do połowów ryb w Zatoce Puckiej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał połowy na Zatoce Puckiej w rejonie kwadratów rybackich S5, S6, R5, R6 w obrębie wód morskich wewnętrznych. Wykonawca musi udokumentować wykonanie min. 14 dni połowów w tym rejonie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest armatorem jednostki pływającej o minimalnych parametrach: a) dla zadania nr 1 posiadającej maksymalne zanurzenie do 80 cm, silnik o mocy minimum 10 KM, posiadającej miejsce oraz zadaszenie lub odpowiedniej wielkości schowek, w którym dwóch pracowników Zamawiającego będzie mogło wykonywać badania ryb, posiadającej odbiornik GPS, będącej w stanie obsłużyć połowy badawcze włokiem ramowym o wymiarach ramy 1x1 metr oraz włoczkiem dobrzeżnym. b) dla zadania nr 2 posiadającej maksymalne zanurzenie do 110 cm, silnik o mocy minimum 30 KM, posiadającej miejsce oraz zadaszenie lub odpowiedniej wielkości schowek, w którym dwóch pracowników Zamawiającego będzie mogło wykonywać badania ryb, posiadającej odbiornik GPS, wyposażonej w dostosowany do pracy z jednostką zestaw (włok denny, liny i deski trałowe). W przypadku składania oferty dla zadania nr 1 i 2 muszą być spełnione oba powyższe warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu (np aktualną na dzień składania ofert Kartę Bezpieczeństwa) potwierdzającego, że Wykonawca jest armatorem jednostki pływającej, o minimalnych parametrach: a) dla zadania nr 1 posiadającej maksymalne zanurzenie do 80 cm, silnik o mocy minimum 10 KM, posiadającej miejsce oraz zadaszenie lub odpowiedniej wielkości schowek, w którym dwóch pracowników Zamawiającego będzie mogło wykonywać badania ryb, posiadającej odbiornik GPS, będącej w stanie obsłużyć połowy badawcze włokiem ramowym o wymiarach ramy 1x1 metr oraz włoczkiem dobrzeżnym. b) dla zadania nr 2 posiadającej maksymalne zanurzenie do 110 cm, silnik o mocy minimum 30 KM, prędkość roboczą w trakcie trałowania minimum 3,6 km/h, posiadającej miejsce oraz zadaszenie lub odpowiedniej wielkości schowek, w którym dwóch pracowników Zamawiającego będzie mogło wykonywać badania ryb, posiadającej odbiornik GPS, wyposażonej w dostosowany do pracy z jednostką zestaw (włok denny, liny i deski trałowe). W przypadku składania oferty dla zadania nr 1 i 2 należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie obu powyższych warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub okoliczności zależne od Zamawiającego. 2) Zmianę terminów i ilości rejsów w stosunku do podanych w załączniku B1 / B2 do SIWZ. 3) Zmniejszenie wartości wynagrodzenia brutto odpowiednio do zmniejszonej ilości rejsów, przy czym zmniejszenie to nie przekroczy 40 % łącznej wartości umowy brutto. 4) Zmianę danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. 5) Zmianę sprzętu połowowego, o którym mowa w § 10 ust. 3 pkt. 1) i pkt 2) wzoru umowy, na sprzęt stawny będący własnością Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mir.gdynia.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 725.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 725.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Restytucja kluczowych elementów ekosystemu Zatoki Puckiej wewnętrznej (ZOSTERA), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ ) o numerze POIS.05.01.00-00-205/09. Priorytet: V. Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych (ekosystemów) na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej; Poddziałanie 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in situ,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- wynajem kutra o maksymalnym zanurzeniu 80 cm i minimalnej mocy silnika 10KM,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem kutra połowowego będącego w dyspozycji Wykonawcy do połowów badawczych sprzętem aktywnym w celu przeprowadzenia połowów badawczych na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim). Połowy mają na celu inwentaryzację zespołów ryb w wyznaczonych stałych punktach badawczych na określonych głębokościach połowów. 2) Połowy będą odbywały się w okresie od 20. 07. 2012 r. do 31.12. 2013 roku. W wymienionym okresie Zamawiający przewiduje przeprowadzenie 6 serii po 5 dni połowów. 3) Połowy prowadzone będą sprzętem aktywnym, dostosowanym do warunków środowiskowych Zalewu Puckiego: włokiem ramowym i włoczkiem dobrzeżnym stanowiącymi własność Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sprzętu połowowego na sprzęt stawny, który jest własnością Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.72.67.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - wynajem kutra o maksymalnym zanurzeniu 110 cm i minimalnej mocy silnika 30KM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem kutra połowowego będącego w dyspozycji Wykonawcy do połowów badawczych sprzętem aktywnym w celu przeprowadzenia połowów badawczych na Zatoce Puckiej wewnętrznej (Zalewie Puckim). Połowy mają na celu inwentaryzację zespołów ryb w wyznaczonych stałych punktach badawczych na określonych głębokościach połowów. 2) Połowy będą odbywały się w okresie od 20. 07. 2012 r. do 31.12. 2013 roku. W wymienionym okresie Zamawiający przewiduje przeprowadzenie 6 serii po 5 dni połowów. 3) Połowy prowadzone będą sprzętem aktywnym, dostosowanym do warunków środowiskowych Zalewu Puckiego: włokiem ramowym i włoczkiem dobrzeżnym stanowiącymi własność Zamawiającego, oraz włokiem dennym rozpornicowym dopasowanym do schematu narzędzia dotychczas używanego w badaniach, który musi zostać dostarczony przez Wykonawcę. Schemat włoka dennego przedstawiono w punkcie 3 opisu przedmiotu zamówienia - załącznik B2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sprzętu połowowego na sprzęt stawny, który jest własnością Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.72.67.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.