Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Warszawa: DOSTAWA I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO WYSOKOWYDAJNEJ CYFRYZACJI ORAZ PRZESZKOLENIE PO 5 PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI KAŻDEGO TYPU URZĄDZENIA
Numer ogłoszenia: 217522 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA URZĄDZEŃ DO WYSOKOWYDAJNEJ CYFRYZACJI ORAZ PRZESZKOLENIE PO 5 PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI KAŻDEGO TYPU URZĄDZENIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I INSTALACJA 6 SZTUK URZĄDZEŃ DO WYSOKOWYDAJNEJ CYFRYZACJI ORAZ PRZESZKOLENIE PO 5 PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI KAŻDEGO TYPU URZĄDZENIA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Podmiotowe: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, 2) Inne: 1. dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, 2. zapewnią minimum 12-miesięczny okres gwarancji, udzielonej przez producenta Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania a w przypadku warunku określonego w pkt 2 odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), 2) dołączą do oferty opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikami nr 2a i 2b do specyfikacji); pożądane jest dołączenie zdjęć i folderów, 3) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), 4) dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. Dokumenty wchodzące w skład oferty wymienione w pkt 4 mogą być przedstawiane w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, a pozostałe w formie oryginałów. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie:w centrali IPN w Warszawie w BZPMiI, ul. Towarowa 28, pokój nr 603 w godz. 9.00 - 15.00, pocztą lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w centrali Zamawiającego: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa w Kancelarii Ogólnej (parter - hol główny).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację udostępnioną w formie innej niż na stronie internetowej można otrzymać odpłatnie po przedstawieniu potwierdzenia wpłaty w kwocie 30,00 zł na konto Instytutu Pamięci Narodowej: NBP O/O Warszawa 45 1010 1010 0092 9213 9150 0000.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Model 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do cyfryzacji - 4 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Model 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemysłowe urządzenie do cyfryzacji - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.