Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Kołobrzeg: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej nr 0276 Z Stramnica-Stojkowo (powiat kołobrzeski)
na długości 630 mb
Numer ogłoszenia: 217539 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu , ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax. 094 3528810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej nr 0276 Z Stramnica-Stojkowo (powiat kołobrzeski) na długości 630 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej nr 0276 Z Stramnica-Stojkowo (powiat kołobrzeski) na długości 630 mb zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacją projektową na wyżej wymienione roboty budowlane. Wykonawca będzie musiał świadczyć swoją usługę, w trakcie wykonywania robót budowlanych, ich rozliczania oraz w okresie rękojmi za wady przedmiotu umowy na wykonane roboty tj w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym inspektor nadzoru robót drogowych: osoba musi wykazać się wykształceniem wyższym, uprawnieniami do nadzorowania robotami oraz min. 3 letnim, udokumentowanym doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy realizacji robót drogowych, a także wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 1.4 Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w pkt 8 i 9 zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych w oryginale lub poświadczonych za zgodność z oryginałem oświadczeń i wykazów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 2.1 Wykaz nadzorowanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe).Wykaz zadań nad którymi Wykonawca sprawował funkcję inspektora nadzoru zgodnie z ppkt 4.1.4 pkt 8 SIWZ z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenia dokumentami, że usługa ta została wykonana należycie np referencje na nadzór nad robotami budowlanymi. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek Wykonawcy muszą wykazać, że spełniają łącznie. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających wymagane doświadczenie i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do nadzorowania robotami, aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Budownictwa. 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik 1 do SIWZ. 2.6 Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.7 Wypełniony formularz oferty cenowej (załącznik do SIWZ). 2.8 Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ). 2.9 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki (oprócz pkt 2.1) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wymienione powyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną przez Zamawiającego uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawców wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa sprzętu do zabiegów krioablacji, stymulacji oraz pozostałego sprzętu dla Pracowni Elektrofizjologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dzierżawa napędów akumulatorowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Wykonanie terenu rekreacji z elementami małej architektury w Kołobrzegu przy ul. Rybackiej, na części działki nr 159 oraz części działki nr 30 obręb 10.
- Dostawa leku programowego 3
- Dostawa warzyw, owoców i wyrobów garmażeryjnych mrożonych
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa klubu dziecięcego dla dzieci do lat 3 w Gminie Łabowa
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Pabianicach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Czyżach"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Frąca
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.