To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Wrocław: Załadunek, rozładunek i nadzór nad transportem środków inscenizacji dla Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 217549 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184711 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek, rozładunek i nadzór nad transportem środków inscenizacji dla Opery Wrocławskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym jest wykonanie usługi polegającej na załadunku i rozładunku oraz nadzorze nad transportem środków inscenizacji dla Opery Wrocławskiej. Przez środki inscenizacji należy rozumieć dekoracje oraz szafy z kostiumami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Załadunek środków inscenizacji złożonych w przedsionku Opery Wrocławskiej (adres: ul. Świdnicka 35, Wrocław) (dalej Opera) od strony parkingu, przed Operą lub na windę towarową na samochód ciężarowy lub samochód z przyczepą będący w dyspozycji Opery przez okres realizacji zamówienia. 2. Rozładunek przetransportowanych środków inscenizacji w magazynach Opery oraz ułożenie środków inscenizacji na wyznaczonych miejscach w magazynach Opery. 3. Załadunek środków inscenizacji składowanych w magazynach Opery i rozładunek w przedsionku Opery, przed Operą lub na windę towarową z samochodu ciężarowego z przyczepą będącego w dyspozycji Opery. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały nadzór nad przetransportowywanymi środkami inscenizacji oraz zachowywać szczególną ostrożność i zapewnić ochronę przed uszkodzeniem m.in. mechanicznym uszkodzeniem, podczas transportu oraz załadunku i rozładunku środków inscenizacji. 5. W przypadku organizowania przez Operę imprez plenerowych na terenie miasta Wrocławia dostarczenie i odbiór dekoracji na wskazane przez Operę miejsce. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę polegającą na załadunku, rozładunku i zapewnienia nadzoru nad transportem środków inscenizacji pomiędzy Operą, a pracowniami i magazynami Opery. 7. Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia wymienionych w Rozdziale II.1 w ppkt. 1-5 SIWZ będzie się odbywać według miesięcznego harmonogramu realizacji usługi (dalej harmonogram). 8. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać harmonogramów które będzie otrzymywał od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem się nowego miesiąca. 9. Harmonogram o którym mowa w ppkt. 5, będzie zawierał co najmniej: -datę realizacji usługi; -nazwę spektaklu; -godzinę odbioru z Opery elementów dekoracji; -godzinę przewozu do Opery elementów dekoracji. 10. Pierwszy harmonogram zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania w nim bieżących zmian, wraz przekazaniem Wykonawcy informacji o każdej zmianie w harmonogramie z odpowiednim wyprzedzeniem. 12. Wykonawca do realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia desygnuje niezbędną ilość osób w liczbie nie mniejszej niż 6. 13. W przypadku składowania środków inscenizacji na zewnątrz Opery, wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyte zabezpieczenie i ochronę składowanych środków inscenizacji przed warunkami atmosferycznymi (np. opady deszczu, opady śniegu itp.) przy pomocy środków udostępnionych przez Zamawiającego (np. plandeki itp.) 14. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu załadunku przed i w Operze oraz w magazynach. 15. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Głównym Brygadierem Sceny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SAJ USŁUGI TRANSPORT - HANDEL
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SAJ USŁUGI TRANSPORT - HANDEL
- Usługi Transport Handel Edward Saj, ul. Podwale 7, 55-002 Kamieniec Wrocławski, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184500,00
Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.