Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla pracowników OR i PT KRUS na rok 2010.
Numer ogłoszenia: 217555 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5349771, faks 089 523 67 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla pracowników OR i PT KRUS na rok 2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla pracowników OR i PT KRUS na rok 2010. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH PAXER SP. J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63062,24
Oferta z najniższą ceną: 63062,24 / Oferta z najwyższą ceną: 66023,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Zakup odzieży sportowej, sprzętu sportowego, drobnego sprzętu sportowego oraz środków do konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego i szkoleniowego"
- Produkcja filmów dla Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- "Świadczenie usługi letniego oczyszczania nawierzchni jezdni i chodników na terenie działania RDW Nidzica teren działania Obwodu Drogowego w Iławie."
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę dla zadania pn. "Modernizacja dachu i schodów wejściowych w budynku przy Pl. Łódzkim 2 UWM w Olsztynie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.