Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Wrocław: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
znak postępowania: WM/SZP/PN/45/2013/S
Numer ogłoszenia: 217586 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/45/2013/S.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: usługa. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwana dalej usługą sprzątania, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90.91.92.00-4 Usługi sprzątania biur. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zobowiązania stron określa projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 września 2013 roku, 2)Zadanie nr 2: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 sierpnia 2013 roku, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w danym zadaniu określonych w § 8 ust. 1 umowy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na dwa następujące zadania: 1)Zadanie nr 1 obejmujące kompleksowe sprzątanie w spółce Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. w następujących adresach: - ul. Curie-Skłodowskiej 63a we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 510 m2; b)archiwum - 65 m2; c)chodniki - 100 m2; d)podwórze - 230 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 150 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 220 m2; b)archiwum - 120 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. Wrocławczyka 40-42 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 142 m2; - ul. Reja 53-55 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 690 m2; b)archiwum - 24 m2; c)chodniki - 150 m2; d)podwórze - 590 m2. 2)Zadanie nr 2 obejmujące kompleksowe sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu o powierzchni biurowej (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne) - 1 300 m2. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. 8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 9.Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej: 1)składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a ponadto 2)każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. II.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w pkt 4 rozdziału IV SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I.1.Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1)kluczowego personelu Wykonawcy, 2)zmiany podwykonawców *. 2.Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.* 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. II.Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli, o których mowa w § 7 umowy, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. obejmujące usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, archiwalnych, korytarzy, klatek schodowych, podwórzy, chodników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmujące kompleksowe sprzątanie w spółce Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. w następujących adresach: - ul. Curie-Skłodowskiej 63a we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 510 m2; b)archiwum - 65 m2; c)chodniki - 100 m2; d)podwórze - 230 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 150 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 220 m2; b)archiwum - 120 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. Wrocławczyka 40-42 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 142 m2; - ul. Reja 53-55 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 690 m2; b)archiwum - 24 m2; c)chodniki - 150 m2; d)podwórze - 590 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu obejmujące usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu o powierzchni biurowej (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne) - 1 300 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II"
- Dostawa foteli biurowych dla DZN i CKU Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Stanisława Przybyszewskiego 86-94 we Wrocławiu.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- 50.2024 Dostawa Zestawu do elektroforezy (2 szt.) i Zasilacza do elektroforezy (2 szt.) na potrzeby Filii UMW w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.