eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowaniaWM/SZP/PN/45/2013/S

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Wrocław: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/45/2013/S
Numer ogłoszenia: 217586 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/45/2013/S.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: usługa. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwana dalej usługą sprzątania, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90.91.92.00-4 Usługi sprzątania biur. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zobowiązania stron określa projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 września 2013 roku, 2)Zadanie nr 2: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 sierpnia 2013 roku, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w danym zadaniu określonych w § 8 ust. 1 umowy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na dwa następujące zadania: 1)Zadanie nr 1 obejmujące kompleksowe sprzątanie w spółce Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. w następujących adresach: - ul. Curie-Skłodowskiej 63a we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 510 m2; b)archiwum - 65 m2; c)chodniki - 100 m2; d)podwórze - 230 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 150 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 220 m2; b)archiwum - 120 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. Wrocławczyka 40-42 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 142 m2; - ul. Reja 53-55 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 690 m2; b)archiwum - 24 m2; c)chodniki - 150 m2; d)podwórze - 590 m2. 2)Zadanie nr 2 obejmujące kompleksowe sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu o powierzchni biurowej (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne) - 1 300 m2. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy. 8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 9.Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej: 1)składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a ponadto 2)każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. II.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w pkt 4 rozdziału IV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.1.Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1)kluczowego personelu Wykonawcy, 2)zmiany podwykonawców *. 2.Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.* 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. II.Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli, o których mowa w § 7 umowy, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych będących w posiadaniu spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. obejmujące usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, archiwalnych, korytarzy, klatek schodowych, podwórzy, chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmujące kompleksowe sprzątanie w spółce Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. w następujących adresach: - ul. Curie-Skłodowskiej 63a we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 510 m2; b)archiwum - 65 m2; c)chodniki - 100 m2; d)podwórze - 230 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 150 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 220 m2; b)archiwum - 120 m2; - Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. Wrocławczyka 40-42 we Wrocławiu: powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 142 m2; - ul. Reja 53-55 we Wrocławiu: a)powierzchnia biurowa (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, klatki schodowe) - 690 m2; b)archiwum - 24 m2; c)chodniki - 150 m2; d)podwórze - 590 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu obejmujące usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie lokalu biurowego zlokalizowanego w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu o powierzchni biurowej (w tym pomieszczenia biurowe, sanitarne) - 1 300 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.