Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Pionki: Dostawy jednorazowego sprzętu i akcesoriów medycznych dla SPZZOZ w Pionkach
Numer ogłoszenia: 217594 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowego sprzętu i akcesoriów medycznych dla SPZZOZ w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są dostawy jednorazowego sprzętu i akcesoriów medycznych dla SPZZOZ w Pionkach. Zakres zamówienia obejmuje zaopatrywanie SPZZOZ w Pionkach w jednorazowy sprzęt i akcesoria medyczne, które są niezbędne dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego. Z uwagi na różnorodny zakres rodzajowy i zapewnienie konkurencyjności postępowania przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: część 1:zadanie nr 1 - igły iniekcyjne, część 2:zadanie nr 2 - strzykawki, część 3:zadanie nr 3 - przyrządy do infuzji i transfuzji, część 4:zadanie nr 4 -cewniki urologiczne, część 5: zadanie nr 5 - rurki intubacyjne, część 6: zadanie nr 6 - akcesoria do spirometru, część 7: zadanie nr 7 - cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, część 8: zadanie nr 8 - ostrza wymienne chirurgiczne, część 9: zadanie nr 9 - dreny i akcesoria do drenażu, część 10: zadanie nr 10 - dreny Penrose, część 11: zadanie nr 11 - igły do znieczulania, część 12: zadanie nr 12 - jednorazowy sprzęt kardiologiczny, część 13: zadanie nr 13 - obwody oddechowe, filtry, część 14: zadanie nr 14 - maski tlenowe, filtry, część 15: zadanie nr 15 - rękawice medyczne jałowe, część 16: zadanie nr 16 - rękawice medyczne niejałowe, część 17: zadanie nr 17 - papier medyczny, część 18: zadanie nr 18 - drobny sprzęt i akcesoria medyczne, część 19: zadanie nr 19 - elektrody do defibrylatora, część 20: zadanie nr 20 - szyny, część 21: zadanie nr 21 - zgłębniki żołądkowe, część 22: zadanie nr 22 - kaniule dożylne, część 23: zadanie nr 23 - wzierniki ginekologiczne, część 24: zadanie nr 24 - sterylizacja, część 25: zadanie nr 25 - akcesoria do autoklawu, część 26: zadanie nr 26 - zestaw do drenażu jamy opłucnej, część 27: zadanie nr 27 - zestaw do punkcji jamy opłucnej. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych: 33140000-3 Materiały medyczne, 33141200-2 Cewniki, 33141220-8 Kaniule , 33141310-6 Strzykawki , 33141320-9 Igły medyczne, 33141321-6 Igły do znieczulania, 33141411-4 Skalpele i noże chirurgiczne, 33141420-0 Rękawice chirurgiczne, 33141640-8 Dreny, 33141642-2 Akcesoria do drenażu, 33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej, 33157110-9 Maski tlenowe, 33194000-6 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji, 30197630-1 Papier do drukowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ......................................................................................... O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w powyższym zakresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów - Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm., składający odrębne oferty obowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w niniejszym postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany załączyć:oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oprócz oświadczenia wskazanego w treści FORMULARZA OFERTY zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta, pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul.Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: NIE DOTYCZY - nie zamierza się Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY - nie zamierza się Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY - nie przewiduje się Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust. 6 pkt 3 i 4: NIE DOTYCZY - nie przewiduje się Zmiana umowy: Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Informacje dodatkowe: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - Emilia Lenartowicz-Gębka,tel./faks: 48 612 18 66 wew.110, e-mail: przetargi@spzzozpionki.pl Numer referencyjny nadany postępowaniu: SZP - 15 / 2014 Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 11-07-2014r., do godz. 09:45, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym - na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji: płatne 38,00 zł, specyfikację udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane jest wspólnie przez wykonawców, a oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Pieluchomajtki dla osób z inkontynencją w stopniu średnim i ciężkim
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.