To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Nurzec-Stacja: Budowa, rozbudowa i przebudowa ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 21759 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10999 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, rozbudowa i przebudowa ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadaniem objęto drogi stanowiące zwarty ciąg ulic w m. Nurzec-Stacja, w postaci ul. Okrężnej i Świerczewskiego oraz Leśnej i Tartacznej o łącznej długości 1 494m. Projekt budowlany został zatwierdzony decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Decyzja obejmuje zarówno regulację prawno-geodezyjną, w zakresie wydzielenia pasa drogowego, stanowiącego przedłużenie ul. Świerczewskiego, jak i poszerzenia pasa drogowego ul. Okrężnej. W wyniku tej regulacji dokonano kilku podziałów geodezyjnych, w następstwie których nastąpiło przejęcie na rzecz gminy 4 działek. W wyniku utworzenia pasa drogowego powstać ma nowy odcinek drogi o dł. 155m, stanowiący przedłużenie ulicy Świerczewskiego, która łącznie z przebudowywanym odcinkiem będzie miała długość 575 mb. W ramach projektu dokonana będzie również rozbudowa ul. Okrężnej na odcinku 778mb i remont 96mb odcinka ul. Świerczewskiego. Przedmiotem przebudowy będzie także, na odcinku 45 mb, wyspa spowalniająca ruch i jednocześnie oddzielająca jezdnie od siebie, która zlokalizowana jest na odcinku poprzedzającym teren zwartej zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wybudowanie: - nawierzchni bitumicznej o szer. 6,0 - 5,0m, z czego: - warstwa wiążąca o pow. 2 807m2 z betonu asfaltowego gr. 4 cm - warstwa ścieralna o pow. 9 327m2 gr. 4 cm. - podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm o pow. 3200m2. - warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm o pow. 3254m2. - 1398mb krawężników betonowych o wym. 15x30cm. - nawierzchni parkingu na 18 miejsc parkingowych, rozjazdu, zatoki postojowej i opaski przy wyspie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 507m2. - chodników z kostki gr. 6 cm o pow. 2440m2. - 13 zjazdów, z czego 11 z kostki brukowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni 201m2 i 2 zjazdy o nawierzchni bitumicznej. Wykonane zostaną 4 rozjazdy o nawierzchni bitumicznej i żwirowej. - poboczy, o łącznej pow. 1494m2, które wybudowane zostaną z kruszywa naturalnego z dodatkiem łamanego gr. 10 cm. - 1418mb obrzeży betonowych o wym. 20x6cm i 180mb obrzeży o wym. 30x8cm. - plantowanie skarp o pow. 6010m2 oraz humusowanie trawnika z obsianiem przy parkingu. - przykanalika fi 40 cm wraz z wpustami ulicznymi i studnią rewizyjną. - ścieków podchodnikowych o łącznej dł. 3,5m oraz ułożenie rur fi 40 cm pod zjazdami o łącznej dł. 16mb. - w celu poprawy widoczności wzdłuż nowobudowanego odcinka drogi ustawione maja być 4 lampy solarne LED. - po wykonaniu ww. zakresu inwestycji zostanie wprowadzona nowa stała organizacja ruchu. Ustawionych ma zostać 66 znaków pionowych z folią odblaskową I generacji. Wykonane ma być oznakowanie poziome w ilości 22,50m2. - wykonane ma zostać oznakowane przejście dla pieszych o szer. 4,50m oraz 4 progi spowalniające. Infrastruktura drogowa dostosowana winna być do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poprzez zastosowanie jak najmniejszego pochylenia płaszczyzny chodnika w stronę jezdni, zapewniając równocześnie prawidłowe odprowadzenie wody. Piesze ciągi komunikacyjne powinny mieć szerokość min.1,50m. Krawężniki powinny być obniżone przed wejściem na jezdnię na przejściu dla pieszych do wys. 2 cm. W celu poprawy widoczności wykonana ma zostać wycinka drzew, krzaków i nawisających gałęzi drzew nad krawędzią jezdni do wys. 4,50m i chodnikiem do wys. 2,20m oraz karczowanie karp. Przebudowanych zostanie 7 skrzyżowań (w tym 1 z drogą o wyższej kategorii tj. powiatową Nr 1765B). Po wykonaniu inwestycji parametry techniczne dróg objętych zamówieniem winny być następujące: klasa drogi L - droga gminna (ulica) Vp=40 km/h, obciążenie ruchem KR1, nośność 80kN/oś. Równolegle przeprowadzone mają być roboty towarzyszące: regulacja pokryw zaworów wodociągowych, studzienek kanałowych i zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego. Wydatek ten zostanie w całości pokryty ze środków własnych gminy. Inwestycje towarzyszące będą realizowane w ramach jednego kontraktu z wykonawcą robót objętych zakresem rzeczowym zamówienia. W związku z §12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz. U. Nr 177 poz. 1729/, wykonawca winien w terminie 14 dni przed wprowadzeniem nowej stałej organizacji ruchu zawiadomić pisemnie Wójta Gminy Nurzec-Stacja, o planowanym terminie jej wprowadzenia. Roboty objęte niniejszym zamówieniem należy wykonać w szczególności zgodnie z: Ostateczną decyzją Nr 2/2014 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak AB.6740.10.2.2014, wydaną przez Starostę Siemiatyckiego w dniu 05.12.2014r. Stałą Organizacją Ruchu zatwierdzoną w dniu 20.05.2014r. przez Naczelnika Wydziału Komunikacji i Drogownictwa w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach. Ostateczną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: RGT.6220.2.2014 z dnia 28.04.2014r. Uzgodnieniem Nr 23855/TODDRA/P/2014 z dnia 07.05.2014r. dot. urządzeń telekomunikacyjnych Uzgodnieniem z dnia 12.05.2014r. dot. urządzeń energetycznych Uzgodnieniem z dnia 12.05.2014r. dot. urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Uzgodnieniem z dnia 07.05.2014r. z Zarządcami Dróg: powiatowej i gminnych. W przypadku nałożenia przez instytucję finansującą obowiązku ustawienia tablic promocyjnych, informujących o fakcie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych, wykonawca winien będzie wykonać i ustawić takie tablice w miejscu realizacji inwestycji, zgodnie z wytycznymi tych instytucji - ich koszt będzie stanowić wydatek niekwalifikowalny. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniami, zgłoszeniem oraz warunkami umowy i SIWZ, wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, wykonanie stosownych, prób i badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych podczas realizacji inwestycji. Odbiór odbędzie się po zakończeniu całości robót objętych niniejszą SIWZ. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania, eksploatacji. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) Z uwagi, iż Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, nie wymaga się przedłożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Natomiast będzie on wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1890248,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 801157,02
Oferta z najniższą ceną: 801157,02 / Oferta z najwyższą ceną: 999666,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI NURZEC-STACJA
więcej: przetargi NURZEC-STACJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.