Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Inowrocław: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 217646 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres jednego roku, licząc od dnia zawarcia umowy, usług polegających na określaniu wartości nieruchomości dla Urzędu Miasta Inowrocławia, w tym: część I - wycena lokalu mieszkalnego wraz z gruntem, wycena lokalu użytkowego, wycena budynku jednorodzinnego, wycena garażu, wycena garażu znajdującego się w budynku mieszkalnym; część II - wycena nieruchomości niezabudowanej jako przedmiotu sprzedaży( lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanej w jednej księdze wieczystej, wycena nieruchomości zabudowanej jednym budynkiem jako przedmiotu sprzedaży ( lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanych w jednej księdze wieczystej; część III - aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów wykorzystywanych na cele handlowo-usługowo-produkcyjne (ok. 200 nieruchomości), część IV - wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty adiacenckiej- do 5 działek, wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty planistycznej - do 5 działek; wg zasad ustalonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Uwaga: wycena określonej przez Zamawiającego nieruchomości obejmuje wszystkie działki geodezyjne, z których składa się nieruchomość oraz wszystkie księgi wieczyste, w których jest zapisana. 2. Szczegółowy wykaz zamawianych usług oraz szacunkowe ilości określa formularz Oferta (załącznik nr 1 do siwz). 3. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania aktualizacji wyceny w okresie 12 m-cy od jej sporządzenia, jeżeli będzie konieczna, bez dodatkowego wynagrodzenia za aktualizację, 2) poprawienia operatu wyceny w przypadku, gdy zostaną stwierdzone błędy w jego wykonaniu - bez dodatkowego wynagrodzenia, 3) uczestnictwa w postępowaniu odwoławczym (również przed sądami administracyjnymi) w sprawach, w których sporządzona wycena nieruchomości stanowiła podstawę wydania decyzji administracyjnej - bez dodatkowego wynagrodzenia. 4) Wykonawca będzie zobowiązany określić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie określonych usług wyceny nieruchomości, gdy wystąpi taka potrzeba. Zlecenie wykonania określonych wycen będzie przesłane Wykonawcy za pośrednictwem faksu, z wyznaczonym każdorazowo przez Naczelnika Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości UM Inowrocławia terminem jego wykonania. 4. Zamawiający będzie regulował faktury Wykonawcy za zlecone i wykonane oraz odebrane bez zastrzeżeń przez Zamawiającego operaty wyceny w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, b) wykażą wykonanie (lub wykonywanie) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi wyceny nieruchomości, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do siwz). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz). Ponadto: 5. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA . Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, ul. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, Zespół zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, ul. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia - cz.I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - wycena lokalu mieszkalnego wraz z gruntem, wycena lokalu użytkowego, wycena budynku jednorodzinnego, wycena garażu, wycena garażu znajdującego się w budynku mieszkalnym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia -cz. II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - wycena nieruchomości niezabudowanej jako przedmiotu sprzedaży( lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanej w jednej księdze wieczystej, wycena nieruchomości zabudowanej jednym budynkiem jako przedmiotu sprzedaży ( lub w innym celu) niezależnie od ilości działek zapisanych w jednej księdze wieczystej;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia- cz. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III - aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów wykorzystywanych na cele handlowo-usługowo-produkcyjne (ok. 200 nieruchomości),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług określania wartości nieruchomości na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia- cz. IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV - wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty adiacenckiej- do 5 działek, wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z naliczeniem opłaty planistycznej - do 5 działek; wg zasad ustalonych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.