eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskiesystematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych - wg zadań 2, 5, 12, 13, 14, 15, 16,17, 18, 19 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Końskie: systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych - wg zadań 2, 5, 12, 13, 14, 15, 16,17, 18, 19 .
Numer ogłoszenia: 217709 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systematyczne - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy dostawy szwów chirurgicznych - wg zadań 2, 5, 12, 13, 14, 15, 16,17, 18, 19 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy przez okres 24 miesięcy szwów chirurgicznych -wg poniższego zestawienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; -Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, nylonowy - 10 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy- kontrolowane rozciąganie zapobiegające nieumyślnemu zerwaniu szwu oraz plastyczne odkształcenia węzła zapobiegające jego rozwiązaniu 20 - pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; -Siatki wchłanialne na narządy - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy;. -Taśma na szyjkę macicy poliester pleciony , syntetyczny niewchłanialny -1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy; - Siatki kompozytowe (polipropylen+monofilament wchłanialny) -3 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy ;-Powlekany szew antybakteryjny, pleciony, wchłanialny - poliglantyna 910, czas wchłaniania od 50 do 70 dni. -10 pozycji -( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2) 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy; - Antybakteryjny szew chirurgiczny (poliglekapron 25) monofilamentowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 21- 28 dni, okres wchłaniania 90-120 dni - 5 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy;. Antybakteryjny szew chirurgiczny (polidioksanon) monofilantowy, wchłanialny, podtrzymywanie tkanek 90 dni, okres wchłaniania od 180 do 240 dni - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy; -Taśma wchłanalna z kwasu poliglikolowego do szycia narządów miąższowych (typu Safil Parenchyma Set) -1 pozycja ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy ; - Szew odbarczający typu Ventrofil.- 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) e.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - zał. Nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

G. 1). Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane produkty (przedmiot zamówienia) spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP - z uwzględnieniem Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 z p. zm. i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych . Na każde żądnie zamawiającego wykonawca zobligowany jest do przedłożenia aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce G. 2). W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartych w załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia dodatkowych kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych i próbek zaoferowanego asortymentu oraz kserokopii dopuszczenia z punktu G.1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian. Zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z niniejszą umową, cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej - aneksu f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz-konskie.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ulica Gimnazjalna 41 B, 26-200 Końskie, DSUiZP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ulica Gimnazjalna 41 B, 26-200 Końskie, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.