eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu jednorazowego użytku do intensywnej terapii - umowa na okres 1-roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Lublin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do intensywnej terapii - umowa na okres 1-roku.
Numer ogłoszenia: 217727 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do intensywnej terapii - umowa na okres 1-roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - 17 pozycji Zadanie 2 - 6 pozycji Zadanie 3 - 11 pozycji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1 Cena za SIWZ 10,00 PLN + 22% VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 120 szt. 2. Maska z zestawem 7 zwężek Venturiego - 1250 szt. 3. Elektrody EKG z żelem stałym - 4500 szt. 4. Wąsy tlenowe o długości drenu min 210 cm - 2240 szt. 5. Wymiennik ciepła i wilgoci tzw. sztuczny nos dla pacjentów z tracheostomią - 1700 szt. 6. Dren do ssaka końcówka żeńsko-żeńska - 2020 szt. 7. Łącznik T -jednorazowy - 100 szt. 8. Respiflo z głowicą 0,5 l - uniwersalny pojemnik z wodą do nawilżania - 60 szt. 9. Głowica do ciepłej nebulizacji - 120 szt. 10. Przyrząd do godzinowej zbiórki moczu - 600 szt. 11. Strzykawka do gazometrii 3 ml z heparyną - 2500 szt. 12. Zbiornik do wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 60 szt. 13. Zestaw do nebulizacji z drenem oraz nebulizatorem - 400 szt. 14. Cewnik urologiczny Foleya pełnosilikonowy, rozm. 14 - 6 szt. 15. Cewnik urologiczny Foleya pełnosilikonowy, rozm. 16 - 7 szt. 16. Cewnik urologiczny Foleya pełnosilikonowy, rozm. 18 - 7 szt. 17. Obwód oddechowy, jednorazowy - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do mierzenia ośrodkowego ciśnienia żylnego - 2470 szt. 2. Rampa trzykranikowa - 510 szt. 3. Rampa pięciokranikowa - 760 szt. 4. Worek do sporządzania mieszanin do całkowitego żywienia pozajelitowego - 1300 szt. 5. Zestaw do drenażu opłucnej - 80 szt. 6. Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy z przetwornikami jednorazowymi do pomiaru ciśnienia tętniczego - 200 szt. 2. Venflon rozmiar 1,1 dotętniczy - 2000 szt. 3. Pojemnik do odsysania o pojemności 1000 ml - 8 szt. 4. Pojemnik do odsysania o pojemności 1500 ml - 6 szt. 5. Pojemnik do odsysania o pojemności 3000 ml - 12 szt. 6. Pojemnik do odsysania o pojemności 1500 ml - 22 szt. 7. Wkłady workowe jednorazowe o pojemności 1000 ml - 1050 szt. 8. Wkłady workowe jednorazowe o pojemności 1500 ml - 2680 szt. 9. Wkłady workowe jednorazowe o pojemności 3000 ml - 1150 szt. 10. Worek do godzinowej zbiórki moczu - 810 szt. 11. Zawór odcinający dostępu naczyniowego - 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.