Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Stare Babice: Zatrudnienie wychowawców oraz nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Numer ogłoszenia: 217746 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach , ul. Rynek 21, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 22 722 90 78, faks 22 722 90 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie wychowawców oraz nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie wychowawców oraz nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Celem głównym projektu jest rozwój edukacji przedszkolnej w gminie wiejskiej Stare Babice poprzez wzrost uczestnictwa 50 dzieci w trzech przedszkolach oraz zapewnienie usług edukacyjnych wysokiej jakości do IV 2014 roku. Projekt jest realizowany w poniższych przedszkolach: - Przedszkole w Borzęcinie Dużym - ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży; - Przedszkole w Starych Babicach - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice - Przedszkole w Bliznem Jasińskiego - ul. Kościuszki 1, 05-082 Stare Babice W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1.przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji dzieci uczestniczących do przedszkoli, 2.prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi dzieci uczęszczających do przedszkoli z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu, 3.dokonywanie oceny postępów Beneficjentów, 4.dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z dziećmi poprzez wpisy do dziennika zajęć, 5.gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania, 6.współpraca z Przedszkolnymi Opiekunami Projektu w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu, 7.współpraca z personelem zarządzającym projektem, 8.promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu, 9.wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Zamówienie zostało podzielone na 16 Części, opisanych poniżej: 1.Część 18 - Zatrudnienie wychowawcy grupy w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 25 godzin; 2.Część 19 - Zatrudnienie nauczyciela wspomagającego w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 25 godzin; 3.Część 21 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie plastyki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 0,5 godziny; 4.Część 22 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie zajęć teatralnych w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 2 godziny; 5.Część 23 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie tańca w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 1 godzina; 6.Część 25 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie ceramiki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 1 godzina; Pod pojęciem godziny Zamawiający rozumie 60 min Wykonawca może złożyć ofertę na jedną jak i na wszystkie części opisane powyżej. Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części mogą się odbywać w tym samym czasie w różnych przedszkolach. Zajęcia będą się odbywać w następujących dniach i następujących godzinach: -Przedszkole w Borzęcinie Dużym - ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży - we wtorki oraz czwartki, w godz. 15.00 - 18.00; -Przedszkole w Starych Babicach - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice - od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 17.00; -Przedszkole w Bliznam Jasińskiego - ul. Kościuszki 1, 05-082 Stare Babice - od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 17.30 Ilość godzin zegarowych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z Przedszkolnym Opiekunem Projektu i zatwierdzona przez Koordynatora Projektu przed rozpoczęciem zajęć. Liczebność grup przedszkolnych: -Przedszkole w Borzęcinie Dużym - ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży - 25 dzieci; -Przedszkole w Starych Babicach - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice - 12 dzieci; -Przedszkole w Bliznam Jasińskiego - ul. Kościuszki 1, 05-082 Stare Babice - 20 dzieci. Wykonawca wybrany w drodze przetargu w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do sporządzenia Harmonogramu świadczenia usługi oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez Koordynatora Projektu po uprzednim zaopiniowaniu przez Przedszkolnego Opiekuna Projektu. Po akceptacji przez w/w osoby Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi w terminach określonych w Harmonogramie. Wykonawca będzie musiał skorygować swój harmonogram zgodnie z zaleceniami Koordynatora Projektu. Wykonawca w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy musi przedłożyć Zamawiającemu autorski program zajęć zgodny z celami projektu, dostosowany do potrzeb wzrokowców, słuchowców i kinestetyków -dotyczy wszystkich Części zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez Przedszkolnego Opiekuna Projektu i zatwierdzenie programu przez Koordynatora Projektu. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy określony jest w Projekcie umowy stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: 1)w odniesieniu do Części 18 zamówienia dla każdej z tych Części osobę posiadającą (Wykonawca składający ofertę na trzy Części musi dysponować 3 osobami): -wykształcenie wyższe w zakresie wychowania przedszkolnego; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku wychowawcy przedszkolnego. 2)w odniesieniu do Części 19 zamówienia osobę posiadającą: -wykształcenie wyższe w zakresie wychowania przedszkolnego; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku wychowawcy przedszkolnego. 3)w odniesieniu do Części 21 zamówienia osobę posiadającą: -wykształcenie wyższe pedagogiczne; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu. 4)w odniesieniu do Części 25 zamówienia osobę posiadającą: -wykształcenie wyższe pedagogiczne; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu. 5)w odniesieniu do Części 23 zamówienia osobę posiadającą: -wykształcenie średnie, uprawnienia instruktora tańca; -co najmniej roczne doświadczenie w pracy nauczyciela tańca w przedszkolu. 6)w odniesieniu do Części 22 zamówienia osobę posiadającą: -wykształcenie wyższe pedagogiczne; -co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w przedszkolu. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - dodatek nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - dodatek nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu, a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - dodatek nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1)Ofertę Wykonawcy sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, 2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki, 4)Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ. Zamawiający prosi o dołączenie spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do wszystkich Części zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA-POKL.09.01.01-14-114/12 z dnia 11 marca 2013 roku. 2)zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie funkcji zgodnie z zawarta umową. W przypadku zmiany, nowa osoba musi spełniać wymagania okre?ślone w Rozdziale V.2 SIWZ dla poszczególnych części zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane na podst. art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: U.G. Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32, pok. 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Starych Babicach (05-082), ul. Rynek 32 w pokoju nr 18 - Sekretariat w terminie do dnia 14 czerwca 2013 r. do godziny 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Wszystkie dzieci Nasze są w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.01-14-014/12, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 18 - Zatrudnienie wychowawcy grupy w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 18 - Zatrudnienie wychowawcy grupy w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 25 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 19 - Zatrudnienie nauczyciela wspomagającego w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 19 - Zatrudnienie nauczyciela wspomagającego w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 25 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 21 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie plastyki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 21 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie plastyki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 0,5 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 22 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie zajęć teatralnych w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 22 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie zajęć teatralnych w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 2 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 23 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie tańca w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 23 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie tańca w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 1 godzina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 25 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie ceramiki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 25 - Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć grupowych w zakresie ceramiki w Przedszkolu w Bliznem Jasińskiego - przewidywana liczba godzin pracy tygodniowo - 1 godzina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.