Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Gdańsk: Dostawa pralnicowirówek i suszarki
Numer ogłoszenia: 217754 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom im. J. Korczaka - Regionalna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Gdańsku, ul. Abrahama 56, 80-307 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5520911, fax 058 5520911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domjkorczaka.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pralnicowirówek i suszarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nabycie na podstawie umowy sprzedaży : Pralnicowirówka Nr 1 ładowność bębna - 10 - 12 kg suchej bielizny, zasilanie elektryczne 400V/50 Hz, podgrzewanie elektryczne - max. 10 kW, wolnostojąca, szybkoobrotowa - minimum 900 obr./min., obudowa i bęben wykonany ze stali nierdzewnej, sterowanie mikroprocesorowe, programator w języku polskim, napisy ostrzegawcze, informacyjne w języku polskim. Pralnicowirówka Nr 2 ładowność bębna - 30 - 35 kg suchej bielizny, zasilanie elektryczne 400V/50 Hz, podgrzewanie elektryczne - max. 20 kW, wolnostojąca, szybkoobrotowa - minimum 900 obr./min., obudowa i bęben wykonany ze stali nierdzewnej, sterowanie mikroprocesorowe, programator w języku polskim, napisy ostrzegawcze, informacyjne w języku polskim. CPV 29541611-9 Suszarka bębnowa ładowność bębna - 14-16 kg bielizny, zasilanie elektryczne 400V/50 Hz, podgrzewanie elektryczne - max. 24 kW, drzwi załadowcze i bęben wykonane ze stali nierdzewnej, sterowanie mikroprocesorowe, zabezpieczenie przed przegrzaniem, napisy ostrzegawcze, informacyjne w języku polskim. CPV 29541620-5 Pozostałe warunki dla wszystkich urządzeń: certyfikaty CE, ISO 9001, ISO 14001 instrukcja obsługi w języku polskim, gwarancja minimum 24 miesiące, Przedmiot zamówienia obejmuje nabycie na podstawie umowy sprzedaży, dostarczenie, wniesienie, montaż w siedzibie Zamawiającego, szkolenie pracowników Zamawiającego, w zakresie jego obsługi oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.54.16.11 - Urządzenia piorące Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.61.10 - Urządzenia piorące Oryginalny kod CPV: 29.54.16.20 - Suszarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.62.00 - Suszarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie tych warunków Zamawiający będzie oceniał na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca: - spełnia warunki , stawiane wykonawcom przez zamawiającego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie IX, (art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych ) (załącznik nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do Specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Zaświadczenia właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ). f)Zatwierdzony przez Wykonawcę projekt UMOWY. ( załącznik nr 3 do SIWZ ) Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie (za zgodność z oryginałem) wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania WYKONAWCY w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - co najmniej na jednej stronie tej kopii. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domjkorczaka.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom im.J.Korczaka regionalna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Gdańsku ul. Abrahama 56, 80-307 Gdańsk.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Dom im.J.Korczaka regionalna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Gdańsku ul. Abrahama 56, 80-307 Gdańsk, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pralnico-wirówki dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa i montaż pralnico - wirówki z barierą higieniczną na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Dostawy sprzętu AGD
więcej: Urządzenia piorące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.