eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont pomieszczeń na I-szym piętrze w budynku administracyjnym przy ul. Czesława 9 w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Szczecin: Remont pomieszczeń na I-szym piętrze w budynku administracyjnym przy ul. Czesława 9 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 217756 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162330 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4233011, 4233398, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na I-szym piętrze w budynku administracyjnym przy ul. Czesława 9 w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na pierwszym piętrze w budynku administracyjnym przy ul. Czesława 9 w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z Opisem Technicznym Zakresu Robót w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz materiałem pomocniczym tj. Przedmiarem Robót opracowanymi przez Nadzory Budowlane i Kosztorysowanie, Krzysztof Konieczny z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, ul. Jugosłowiańska 37 c-5, a także wykonanie wszystkich prac, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1. Roboty tynkarskie, obejmujące: 1) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, 2) przygotowanie podłoża - naprawa rys, pęknięć i uszkodzonych tynków, gruntowanie, 3) wykonanie gładzi wewnętrznych dwuwarstwowych, 4) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym jednowarstwowym z izolacją z wełny mineralnej, 2. Roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, obejmujące: 1) demontaż wewnętrznych drzwi przy wejściu na zabudowany taras i okna oraz podokienników, 2) montaż nowych drzwi z PCV, 3) montaż nowych okien z PCV, 4) montaż nowych parapetów wewnętrznych z płyt postforrming lub z PCV, 3. Roboty posadzkowe, obejmujące: 1) zerwanie wykładziny dywanowej, oczyszczenie i zagruntowanie podłoża, 2) wylanie masy samopoziomującej 3-5 mm. 3) ułożenie wykładziny rulonowej PCV obiektowej, 4) montaż listew przyściennych drewnopodobnych. 4. Roboty malarskie, obejmujące: 1) przygotowanie powierzchni do malowania - usunięcie starej farby, gruntowanie ścian i sufitów, 2) malowanie sufitów farbą lateksową w kolorach pastelowych, 3) zabezpieczenie okien, drzwi , posadzek przed malowaniem, 4) malowanie farbą olejną elementów drewnianych; parapetów okien, drzwi, ościeżnic, listew przypodłogowych, 5) malowanie rur. 4. Pozostałe roboty, obejmujące: 1) wymiana lamp z dopasowaniem instalacji elektrycznej do nowego układu lamp, 2) wymiana zaworów przy pisuarach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Augustyn Grabowski, ul. Bol. Śmiałego 44/8, 70-350 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104535,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62100,65

  • Oferta z najniższą ceną: 61025,73 / Oferta z najwyższą ceną: 96423,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.