Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Miechów: Wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Miechów o łącznej długości 2542mb, w ul. Kopernika - Stawna Góra długości 1944mb, na oś. Sikorskiego długości 598mb
Numer ogłoszenia: 217757 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, fax 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Miechów o łącznej długości 2542mb, w ul. Kopernika - Stawna Góra długości 1944mb, na oś. Sikorskiego długości 598mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Miechów o łącznej długości 2542mb, w ul. Kopernika - Stawna Góra długości 1944mb, na oś. Sikorskiego długości 598mb. Zakres robót obejmuje: I.Wykonanie kanalizacji w ul. Kopernika - Stawna Góra - I etap długości 1380mb. 1.Wykonanie robót ziemnych 2.Wykonanie robót drogowych - Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych wraz z podbudową z materiału kamiennego - Wykonanie podbudowy tłuczniowej. 3. Wykonanie robót technologicznych - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 300mm długości 110,4mb - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 200mm długości 1269,6mb - Wykonanie 27szt studni rewizyjnych o ø 1000mm - Wykonanie 17szt studni rewizyjnych o ø 1200mm II. Wykonanie kanalizacji w ul. Kopernika - Stawna Góra - II etap długości 564mb. 1. Wykonanie robót ziemnych 2. Wykonanie robót drogowych - Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych wraz z podbudową z materiału kamiennego - Wykonanie podbudowy tłuczniowej 3. Wykonanie robót technologicznych - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 200mm długości 542,0mb - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 110mm długości 22,0mb - Wykonanie 20szt studni rewizyjnych o ø 1200mm III. Wykonanie kanalizacji na oś. Sikorskiego w Miechowie - Na Skarpie- długości 589mb 1. Wykonanie robót drogowych rozbiórkowych i renowacyjnych - Rozebranie nawierzchni z tłucznia - Wykonanie robót renowacyjnych nawierzchni z żużla 2. Wykonanie robót ziemnych 3. Wykonanie robót budowlano montażowych kanału głównego - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 200mm długości 512mb - Wykonanie kanału sanitarnego z rur kanalizacyjnych polietylenowych PE, PEHD ø 160mm długości 77mb - Wykonanie 24szt studni rewizyjnych o ø 1000mm - Wykonanie 2szt studni rewizyjnych o ø 1200mm - Wykonanie prób szczelności kanałów IV. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia trasy i opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej , przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 8 000PLN Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1.wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpocząć i zakończyć w tym okresie) 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia potwierdzone dokumentami że roboty te zostały wykonane należycie, 2.dysponować osobami posiadającymi uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych 3. być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100 000PLN 4.spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ za pomocą formuły spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia a także dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz.645, ): 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 2 roboty budowlane, 3)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie, 4)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100 000PLN 5)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych (Załącznik 4 do SIWZ), 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów pok.70.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ul. B Prusa 2 w Miechowie
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna Nadleśnictwa Miechów
- Przebudowa i remont dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 2 zadania
- "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka 3 (SOR)."
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni naturalnej stanowiących własność Gminy Szydłowo
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
- "Budowa centrum przesiadkowego w m. Święta Anna gm. Dąbrowa Zielona"
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.