Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Rogowo: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 217771 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rogowo w sezonie zimowym 2013/2014, które podzielone jest na 7 (siedem) ZADAŃ: 1)ZADANIE I - Odśnieżanie ulic w miejscowości Rogowo oraz zapobieganie i likwidacja śliskości dróg na terenie Gminy Rogowo; a)odśnieżanie oraz zapobieganie i likwidacja śliskości w ciągu ulic w miejscowości Rogowo: - ul. Akacjowa - ul. Bankowa - ul. Bohaterów Września - ul. Brzozowa - ul. Bydgoska - do drogi krajowej Nr 5 - ul. Gnieźnieńska - do drogi krajowej Nr 5 - ul. Grzybowa - ul. Hokejowa - ul. Jeziorna - ul. Kolejowa - do drogi krajowej Nr 5 - ul. Kościuszki - ul. Kościelna - do tablicy oznaczonej koniec m. Rogowo (w kierunku Rzymu) - ul. Krótka - ul. Kl. Maciaszczyka - ul. Leśna - ul. Łąkowa - ul. Ogrodowa - ul. Pałucka - ul. Plac Powstańców Wielkopolskich (wokół rynku) - ul. Polna (do ostatnich zabudowań za drogą krajową nr 5 - w kierunku Gałęzewa) - ul. Poprzeczna - ul. Przybrzeżna - ul. Składowa - ul. Słoneczna - ul. Szkolna - ul. Sportowa - ul. Spokojna - ul. Spółdzielcza - ul. Topolowa - ul. 600 - lecia - ul. 21 - go stycznia Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka, piaskarka, ładowacz. b) zapobieganie i likwidacja śliskości dróg na terenie Gminy Rogowo: - Rogowo - Łaziska - Rogowo - Gostomka - Grochowiska Szlacheckie - Szelejewo - Czewujewo - Kaczkówko - Wiewiórczyn - Kaczkówko - Grochowiska Księże - wieś - Gościeszyn - Długi Bród - Gościeszyn - Ochodza - Gościeszyn - Gościeszynek - Budzisław - Ryszewo - Cegielnia - Gołąbki - Cegielnia - Jeziora - Kolonia Gałęzewska - Lubczynek - Złotniki - wieś. Sprzęt do realizacji zadania: piaskarka, ładowacz. 2)ZADANIE II - Odśnieżanie dróg w sołectwach; a) Rogowo - Rogowo - Gostomka, - Gostomka - Gałęzewko, w tym droga wewnętrzna do Ustronia, - Rogowo - Łaziska. b) Grochowiska Szl. - Grochowiska Szlacheckie - Szelejewo. c) Złotniki - Złotniki - wieś. d) Grochowiska Księże - Grochowiska Księże - wieś. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 3)ZADANIE III - Odśnieżanie dróg w sołectwach; a)Niedźwiady, b)Skórki - Szkółki, c)Rzym. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 4) ZADANIE IV - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Czewujewo, b)Izdebno - Wola, c)Wiewiórczyn. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 5)ZADANIE V - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Budzisław, b)Cegielnia, c)Gościeszyn - Gościeszynek, d)Ryszewo. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 6)ZADANIE VI - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Cotoń - Bożacin, b)Mięcierzyn. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 7)ZADANIE VII - Odśnieżanie dróg w sołectwach: a)Gałęzewo - Gałęzewko, b)Lubcz, c)Zalesie. Sprzęt do realizacji zadania: pług śniegowy, koparka. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1)Odśnieżanie dróg i ulic. Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe, parkingi. Drogi i ww. obiekty winny być odśnieżone w sposób zapewniający przejezdność. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymania dróg w należytym stanie, tak aby były zachowane warunki bezpiecznego poruszania się ludzi i pojazdów. Sprzęt wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności winien być wyposażony w żółty sygnał błyskowy. Ww. sprzęt winien być gotowy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta). W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. Każdy kierowca sprzętu musi być wyposażony w telefon komórkowy w celu szybkiej łączności z koordynatorem akcji zima. 2)Zapobieganie i likwidacja śliskości. Śliskość zimowa-zjawisko występujące na drogach na wskutek utworzenia się na nawierzchni drogowych warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego śniegu. Rozróżnia się trzy następujące formy śliskości zimowej w zależności od warunków powstawania, a mianowicie: a)gołoledź jest to warstwa lodu o grubości 1 mm, powstałą na skutek opadów mgły roszącej, mżawki lub deszczu na nawierzchnię o ujemnej temperaturze, b)lodowica jest to warstwa lodu o grubości do kilku cm powstała z zamarznięcia nie usuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopnienia śniegu lodu, opadu deszczu, c) zlodowaciały lub ubity śnieg-jest to warstwa śniegu w postaci: -przymarzniętej do nawierzchni pozostałości nieusuniętego śniegu, pokrywającej ją całkowicie lub częściowo warstwą o grubości kilku mm, -przymarzniętej do nawierzchni, zlodowaciałej lub ubitej nieusuniętej warstwy śniegu o grubości do kilku cm, -zalegającą nawierzchnię warstwy o znacznej grubości ze zlodowaciałą lub ubitą górną częścią tej warstwy, -śliskość pośniegowa-jest to ujemny nieusunięty z nawierzchni śnieg, który pod wpływem intensywnego ruchu kołowego zmiennych warunków atmosferycznych zostaje ubity, a górna warstwa lodowacieje. W przypadku wystąpienia, któregoś z ww. zjawisk lub więcej z nich albo wszystkich Wykonawca zobowiązany jest rozsypywać materiał (sól + piasek) za pomocą piaskarki. Sprzęt m.in. do załadunku materiału do zapobiegania lub likwidacji śliskości oraz inny wymieniony sprzęt w niniejszej SIWZ winien zapewnić Wykonawca do realizacji całości przedmiotu zamówienia lub poszczególnych ZADAŃ. Materiał (wymieszana sól z piaskiem) do zapobiegania powstaniu i likwidacji śliskości zimowej znajduje się na przy Oczyszczalni ścieków przy ul. Jeziornej 1a w Rogowie (zapewnia Zamawiający)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać wiedzę i doświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje sprzętem minimum: - dla ZADANIA I: pług śniegowy - 1 sztuka, koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 1 sztuka, piaskarka - 1 sztuka, ładowacz - 1 sztuka, - dla ZADANIA II: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3, pług śniegowy - 1 sztuka, - dla ZADANIA III: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3, pług śniegowy - 1 sztuka, - dla ZADANIA IV: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 pług śniegowy - 1 sztuka, - dla ZADANIA V: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 pług śniegowy - 1 sztuka, - dla ZADANIA VI: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 pług śniegowy - 1 sztuka, - dla ZADANIA VII: koparka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 pług śniegowy - 1 sztuka.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-8 niniejszego rozdziału SIWZ: a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ, b)oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, c)projekt umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących: 1)zmiany osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2)zmiany terminu zakończenia realizacji usługi: a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie usługi, 3)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo
ul. Kościelna 8
88 - 420 Rogowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pokój nr 3 - sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Rogowo
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rogowo
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.