Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Nowy Sącz: AD II 3421/35/09 Zamówienie na przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja
Numer ogłoszenia: 217793 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD II 3421/35/09 Zamówienie na przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja: Pakiet nr 1: Kurs Kadry i płace w praktyce - 120h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa - okres realizacji: listopad 2009 r. - grudzień 2009 r. - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia - kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych na podstawie CV przedłożonego do wglądu zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą - program nauczania: program 120h opracowany przez wykonawcę zamówienia przedłożony zostanie Zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą. Proponowany program nauczania: Kurs został podzielony na cztery podstawowe moduły: - moduł kadrowy - moduł płacowy - moduł rozliczania podróży służbowych - moduł komputerowych warsztatów kadrowo - płacowych I. Moduł Kadrowy Różne rodzaje umów o pracę (zawieranie-rozwiązywanie, tryby wypowiedzenia), odpowiedzialność materialna, okresy ochronne, sprawy sądowe i ugody). Urlopy pracownicze (wypoczynkowe, na żądanie, macierzyńskie i wychowawcze, bezpłatne, ekwiwalenty, wyliczanie wymiaru urlopowego). Czas pracy - ewidencja i rozliczanie, praca w nocy i w święta, godziny nadliczbowe, praca zmianowa. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( karty urlopowe, czasu pracy, zasiłkowe, wynagrodzeń, świadectwa pracy). Obowiązki pracodawcy i pracownika, regulaminy, nagrody i wyróżnienia, zakaz konkurencji, podnoszenie kwalifikacji, współpraca ze związkami zawodowymi. Uprawnienia związane z rodzicielstwem. BHP (obowiązki pracodawcy, szkolenia bhp, profilaktyka zdrowotna, wypadki przy pracy, choroby zawodowe). II. Moduł Płacowy Zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczeń społecznych. Składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy i FGŚP. Wypełnianie i korekty dokumentów ZUS. Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (wynagrodzenie chorobowe, zasiłki, świadczenia rehabilitacyjne, zasiłki macierzyńskie). System wynagrodzeń. Obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych. III. Podróże służbowe Koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi. Koszty reprezentacji w podróżach służbowych. IV. Warsztaty kadrowo-płacowe Obsługa programu PŁATNIK. Lista płac z wykorzystaniem programu MS Excell. Obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia Kadry i Płace Premium. Pakiet nr 2: Kurs Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów -40h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa - okres realizacji: listopad 2009 r. - grudzień 2009 r. - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia - kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych na podstawie CV przedłożonego do wglądu zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą - program nauczania: program 40h opracowany przez wykonawcę zamówienia przedłożony zostanie Zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą. Proponowany program nauczania: I CZĘŚĆ - TECHNIKA RĘCZNA: 1. Formy uproszczonej księgowości i ich charakterystyka. 2. Podstawy prawne opodatkowania podmiotów na zasadach ogólnych. 3. Podmiotowy i przedmiotowy zakres prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. 4. Omówienie kolumn Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. 5. Charakterystyka ewidencji dodatkowych i towarzyszących P.K.P. i R. 6. Omówienie i sporządzenie całej dokumentacji księgowej związanej z pracownikiem. 7. Omówienie i sporządzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi oraz z samochodem osobowym nie wprowadzonym do ewidencji środków trwałych. 8. Podmiotowy i przedmiotowy zakres podatku od towarów i usług VAT; sporządzanie dowodów zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie do rejestru zakupu i sprzedaży VAT. 9. Wprowadzenie przygotowanych dowodów źródłowych do P.K.P.i R. techniką ręczną, podsumowanie miesiąca. 10. Sporządzenie deklaracji PIT-5 i VAT-7. II. CZĘŚĆ - TECHNIKA KOMPUTEROWA: 1. Omówienie programu dla prowadzenia P.K.P. i R. 2. Założenie w komputerze nazwy firmy, ustawienie konfiguracji programu. 3. Wprowadzenie przygotowanych w I części kursu dokumentów do ewidencji dla celów podatku VAT oraz P.K.P. i R. 4. Sporządzenie wydruków komputerowych za dany miesiąc..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kurs Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów - 40h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa - okres realizacji: listopad 2009 r. - grudzień 2009 r. - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia - kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych na podstawie CV .....
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 370
- Oferta z najniższą ceną: 350.90 oferta z najwyższą ceną: 500
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.