Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Legnica: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie kawiarenki szkolnej w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach ul. Skalników
Numer ogłoszenia: 217810 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inwest" Spółka z o.o., ul. Złotoryjska 65/2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7222216, 8620617, fax 076 8620617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.polkowice.pl Zamawiający Zespół Szkół w Polkowicach, Inwestor Zastępczy PW INWEST Legnica
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie kawiarenki szkolnej w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach ul. Skalników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie kawiarenki szkolnej w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach ul. Skalników wg zestawienia : 1. kuchnia elektr. 4-palnik.z grillem, obudowa INOX szt.1 800x600x910 8,3 kW 400V 2.Bemar elektryczny 30l. , obudowa INOX szt. 1 360x560x260 1,2 kW 230V 3.Frytownica 12 litrów, obudowa INOX szt.1 560x470x310 2X3,3kW 230V 4.Zmywarka z funkcją wyparzania, dwa ramiona myjące, k kosz 500x500 szt.1 560x690x810 5,2kW 400V 5.Chłodziarko-zamrażarka w obudowie INOX, IV klasa klimatyczna szt.1 600x630x200 230V 6.Okap z łapaczami tłuszczu, oświetleniem, śr. krućca 250mm szt.1 1800x700x500 230V 7.Stół chłodniczy, obudowa INOX, 2 komory GN 1/1, 240 l, IV klasa klimatyczna, +2/+10 st.C, szt.1 900x700x850 0,24kW 230V 8.Stół ze zlewem 2-komorowym, osłony, na dole półka szt.1 1000x600x850 9.Stół ze zlewem 2-komorowym, osłony, na dole półka szt.1 1000x700x850 10.Stół ze zlewem 1-komorowym, pod spodem półka, z boku szafka z 3 szufladami szt.1 1000x600x850 11.Stół roboczy z szafką i półką, drzwi przesuwne. szt.1 900x600x850 12.Basen 1-komorowy. szt.1 800x700x850 13.Regał na naczynia, 5 półek stałych, pochylonych. szt.1 700x500x1800 14.Podstawa pod sprzęt z szafką, drzwi przesuwne szt.1 1100x600x570 15.Stół roboczy szt.1 600x700x850 16.Szafa przelotowa, 5 poziomowa, drzwi przesuwne. szt.1 800x600x1800 17.Stoły konsumpcyjne drewniane sosnowe bejca olcha szt.10 110/70 18.Ławki drewniane sosnowe ejca olcha szt.20 110/40 Krzesła i stoły z drewna sosnowego - bejca w kolorze olchy , wodoodporne. Stoły dobrze zaimpregnowane załącznikami do SIWZ jest projekt budowlany-technologia/konstrukcja oraz zestawienie wyposażenia Parametry nie mogą być gorsze niż podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.2 , nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ( zał. nr 2 ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed rokiem złożenia oferty co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zgodnie art. 24 ust. 1 p.z.p. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty : 2) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Pzp, - zał. nr 2 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty, potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.polkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im.Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach 59-100 Polkowice ul.Skalników 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im.Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach 59-100 Polkowice ul.Skalników 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Remont pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.