Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Barczewo: odbudowa z rozbudową budynku mieszkalnego, wielorodzinnego w miejscowości Jedzbark gm. Barczewo, położonego na działce numer ewidencyjny 458/1 - zadanie 1.
Numer ogłoszenia: 217836 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa z rozbudową budynku mieszkalnego, wielorodzinnego w miejscowości Jedzbark gm. Barczewo, położonego na działce numer ewidencyjny 458/1 - zadanie 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zadania 1, tj. częściowej odbudowy z rozbudową budynku mieszkalnego, wielorodzinnego w miej-scowości Jedzbark gm. Barczewo, położonego na działce numer ewidencyjny 458/1. Budynek będący przedmiotem zamówienia uległ częściowemu spaleniu wiosną 2007r. Całkowitemu zniszczeniu uległ dach. Zamawiający jest w posiadaniu materiału na wykonanie kompletnej więźby dachowej tzn. wszystkich drewnianych elementów konstrukcji więźby. Nie należy w ofercie uwzględniać (zakupu tego materiału) a jedynie koszt transportu z miejsca jego składowania do Jedzbarka tj. na odległość do 15 km. 2. Zakres zamówienia - zadania 1 obejmuje: 1] zagospodarowanie przyjętego protokołem placu budowy (w tym umieszczenie na budowie tablicy informacyj-nej, z ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące Bioz); 2] wykonanie robót rozbiórkowych: a. konstrukcji spalonego dachu, częściowo stropu poddasza, demontażu całości stolarki okiennej, demontażu obróbek blacharskich, wywóz gruzu i innych materiałów rozbiórkowych na wysypisko. 3] wykonanie robót murowych: a. odgruzowanie, przemurowanie i sprawdzenie przewodów kominowych na długości 99m, b. uzupełnienie murów ogniowych i ścian kolankowych c. przemurowanie ścian szczytowych i filarków między okiennych na ścianie kolankowej 4] elementy konstrukcyjne: a. wzmocnienie stropu nad parterem - założenie 4 szt. dwuteowych belek stalowych I 220 mm, z wymianą drewnianych belek stropowych w ilości 23,6 m 5] wykonanie stolarki okiennej z PVC: a. osadzenie 12 szt. okien połaciowych i 3 szt. wyłazów dachowych kominiarskich, b. osadzenie 20 szt. w ścianach pionowych (w tym 4 szt. okien w piwnicach), z wykonaniem podokienników 6] dach konstrukcja i pokrycie: a. wykonanie z materiału Zamawiającego drewnianych elementów więźby konstrukcji krokwiowo - płatwiowej b. wykonanie kompletnego poszycia dachowego z izolacjami, z pełnymi obróbkami (kominów założeniem drabi-nek, ław kominiarskich, rynien, itp.) oraz założenie dachówki ceramicznej z elementami systemu jak gąsiory, itp. c. wykonanie ciągów wentylacyjnych (kominków wentylacyjnych) do 6-ciu pomieszczeń i montaż w połaci dachu 6 szt. elementów wentylacji pomieszczeń użytkowych z założeniem odpowiedniej dachówki 7] wykonanie i pokrycie kosztów podłączenia i korzystania z energii elektrycznej na czas budowy; 8] uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca składa oświadczenie, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty opa-trzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu po-twierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamó-wienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [załącznik Nr 3 do siwz]. W celu potwierdzenia po-wyższego należy załączyć dla ww. osób odpisy nadanych im uprawnień oraz zaświadczenia o przynależ-ności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. [Przyjmujący obowiązki kierownik budowy musi posia-dać uprawnienia wykonawcze dla kierowania ww. robotami]. A jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców należy podać zakres powierzonych im części zamówienia oraz załączyć oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu Wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiające-mu do zatwierdzenia projektu umowy z podwykonawcą. 6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5- ciu lat [2003-2007], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - inwestycji [budowy sieci kanalizacyjnych z przepompownią], odpowiadających swoim rodzajem i wartością [skalkulowaną w przygotowanej przez Wykonawcę ofercie] przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest załączenie dokumentu/ów potwierdzających należyte wykona-nie, zakres rzeczowy i wartość [nie mniejszą niż skalkulowana w ofercie] dla minimum 3 zadań wykonywa-nych w latach 2003-2007[odbudowa, przebudowa, budowa]. A jeśli okres prowadzenia działalności jest krót-szy i Wykonawca nie może potwierdzić wykonania 3 zadań, to należy załączyć ww. dokumenty dla wykona-nych, w tym okresie robót. [załącznik Nr 4 do siwz] W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 7 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowie-dzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA BARCZEWO adres: Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo powiat: olsztyński woj. warmińsko-mazurskie pok. Nr 8 w godz. 7.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo Sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Budowa boiska "Orlik" w miejscowości Ramsowo, gm. Barczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wrócikowo
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Szczecinie przy ul. Sadowskiego 2B/6.
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Przebudowa drugiego piętra budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie w celu utworzenia Klubu "Senior+"
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.