Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Tychy: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku- powtórka
Numer ogłoszenia: 217886 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego , ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 325 41 25, faks 032 325 41 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku- powtórka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.17.00-7, 33.12.41.00-6, 33.14.12.20-8, 33.12.41.30-5, 33.15.20.00-0, 33.14.00.00-3, 34.92.84.80-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.20-9, 33.14.17.30-6, 33.15.00.00-6, 33.14.11.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. znaku CE wraz z deklaracją zgodności lub Wpis/ zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych (przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Edukacji 102,
43-100 Tychy, pokój 145.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, pokój 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłony na sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulary fototerapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy, lejce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.02-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: badanie słuchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule kulkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt różny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: atom.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kuwety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiadra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do inkubatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: amelette i amecare.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do inkubatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do New Ascir 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czujniki do Air Shields.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki gospodarcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły systemowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kołnierze shantza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do elektrochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyna derotacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat derotacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat odwodzący.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klin rehabilitacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kabel do monitora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna higieniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy żelowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aplikator do lidokainy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do inkubatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna higieniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zadanie 1 - Modernizacja instalacji p.poż i węzła wodomierzowego w ZSS nr 8 przy ul. Edukacji Zadanie 2 - Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
- Zakup lodowiska sezonowego
- Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: "Przebudowa części budynku zakaźnego celem rozwoju opieki długoterminowej wraz z termomodernizacją całego budynku (...)".
- Dostawa oraz montaż myjni ciśnieniowej wraz z wyposażeniem w Hali garażowo-magazynowej na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- Dostawy artykułów medycznych (m.in. introduktory, linie infuzyjne, zestawy do znieczuleń, cewniki)
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.