eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i grzewczej w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, ul. Chopina 1, ul. Zwyciężców 34 i ul. Krasińskiego 65 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Warszawa: Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i grzewczej w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, ul. Chopina 1, ul. Zwyciężców 34 i ul. Krasińskiego 65 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 217968 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i grzewczej w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11, ul. Chopina 1, ul. Zwyciężców 34 i ul. Krasińskiego 65 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : - załącznik nr 1 pod nazwą : Wykaz obiektów, instalacji i urządzeń; - załącznik nr 2 pod nazwą : Terminy przeglądów i wymiany materiałów eksploatacyjnych; - załącznik nr 3 pod nazwą : Zakres czynności przeglądowo-konserwacyjnych; - załącznik nr 4 pod nazwą : Parametry techniczne wymagane dla instalacji. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na bezawaryjną pracę instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych na okres 3 miesięcy po zakończeniu terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji na części i materiały użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy będzie dłuższy - gwarancja Wykonawcy obejmować będzie ten okres gwarancji. 3. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego : BDG-II-3710-37/11. 4. Miejsce realizacji zamówienia : budynki MInisterstwa Sprawiedliwości w Warszawie pod adresami : 1) Al. Ujazdowskie 11; 2) ul. Chopina 1; 3) ul. Zwycięzców 34; 4) ul. Krasińskiego 65.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.3.1.) na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału; 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdyWykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych, co najmnie jedną usługę w zakresie czynności przeglądowo-konserwacyjnych, których przedmiotem była konserwacja poniższych instalacji, a łączny okres usługi wynosił min. 6 m-cy : a) instalacji wentylacyjnych, b) instalacji klimatyzacyjnych, c) instalacji cieplnych. Wymagana jest realizacja w ww. zakresie co najmniej jednej usługi w zakresie każdej instalacji podanej w lit. a), lit. b) i lit. c).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają : a) minimum 3-letnie doświadczenie w eksploatacji instalacji elektrycznych ze świadectwem kwalifikacji w zakresie ewksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej, b) minimum 3-letnie doświadczenie w eksploatacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych ze świadectwem kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych o mocy powyżej 50 kW, c) minimum 3-letnie doświadczenie w eksploatacji instalacji i urządzeń cieplnych ze świadectwem kwalifikacji w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń cieplnych o mocy przesyłu ciepła powyżej 50 kW. 3. Zamawiający nie wskazuje ilości osób, którymi musi dysponować Wykonawca w obszarze opisanym wyżej. Oznacza to, że powyższe wymagania mogą być spełnione przez kilka osób, z których każda posiada wymagane doświadczenie i kwalifikacje w jednej, dwu lub trzech wskazanych wyżej specjalnościach lub przez jedną osobę posiadającą wymagane doświadczenie i kwalifikacje w trzech wskazanych specjalnościach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu dołączonego do oferty, Wykonawca jest zobowiązany złożyć stosowne Pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączone jako kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy - Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany. 2. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Zamawiający wprowadzi ww. zmiany w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT). 4. W przypadku zmiany przepisów określających stawki podatku od towarów i usług (VAT) - kwota wynagrodzenia brutto ulegnie zmianie z dniem jej obowiązywania. 5. Zamawiający mocą jednostronnego oświadczenia woli zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 30 % zakresu przedmiotu umowy poprzez zmniejszenie : a) ilości urządzeń objętych czynnościami przeglądowo-konserwacyjnymi w przypadku czasowego lub trwałego wyłączenia z eksploatacji części urządzeń objętych przedmiotem umowy, np. z powodu remontu budynku, złego ich stanu technicznego lub ich demontażu, b) częstotliwości czynności przeglądowo- konserwacyjnych w przypadku zmiany funkcji pomieszczeń, w których urządzenia i instalacje są zamontowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11; 00-950 Warszawa, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych, Piotr Niemczuk, nr faksu (22) 52 12 353.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11; 00-950 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.