Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Chmielnik: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 218008 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) autobusu do przewozu: 1 kierowcy i 19 pasażerów w fotelach, z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu siedzeń dla pasażerów. Autobus musi posiadać homologację kompletnego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd musi być wyposażony w fabryczny ogranicznik prędkości do 100 km/h, zgodny z homologacją autobusu. Autobus do przewozu osób niepełnosprawnych 20 osobowy tj. 20 miejsc siedzących (19 osób + kierowca) z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w tylnym rzędzie w celu stworzenia 1 stanowiska do przewozu osoby na wózku inwalidzkim plus atestowane mocowanie na wózek inwalidzki, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony dodatkowo w najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego. 2.Wymagane warunki techniczne pojazdu: 2.1. nadwozie: - całkowicie przeszklone, trzydrzwiowe (bez drzwi przesuwnych w kabinie pasażerskiej), szyby panoramiczne podwójne przyciemniane, - długość całkowita pojazdu powyżej 7300 mm - szerokość pojazdu od 1950 mm do 2100 mm, - kolor: niemetalizowany, fabryczny bordowy, - obniżony, podświetlony dwustopniowy stopień do kabiny pasażerskiej, - światła obrysowe boczne. 2.2. silnik: - wysokoprężny turbo diesel, - pojemność silnika max. 2200 cm3 , - wersja silnika Euro 5, - moc minimalna 160 KM), - skrzynia biegów: manualna 6 biegowa (6 biegów do przodu), - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - napęd na tylne koła, koła bliźniacze. 2.3. bezpieczeństwo: - układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy, - hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, - system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS), - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR), - system stabilizacji toru jazdy (ESP), - system ułatwiający ruszanie pod górę - asystent ruszania, - poduszka powietrzna dla kierowcy, - zabezpieczenie pojazdu: immobilajzer 2.4. koła i ogumienie: - R16 C - opony letnie i zimowe + plus pełnowymiarowe koło zapasowe, - felgi stalowe z kołpakami. 2.5. wnętrze pojazdu: - wysokość przestrzeni pasażerskiej nie mniejsza niż 1850 mm, - poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, - wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa, - fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym, - fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany, - fotele mocowane na listwach, umożliwiające przesuw lub demontaż, - fotele mocowane na podestach - dodatkowe oświetlenie przejścia, - siedzenie kierowcy regulowane, komfortowe z dodatkowym podłokietnikiem, - podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, - pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miekką, - zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, - izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego, - szyba za kierowcą, - lusterko wsteczne, - półki na bagaż podręczny z oświetleniem LED i kanałem klimatyzacji, - oświetlenie przedziału pasażerskiego, - oświetlenie przystosowane do jazdy nocnej, - elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - klimatyzacja dachowa całej części pasażerskiej powyżej 10 kW, - indywidualne moduły nawiewno - oświetleniowe, - niezależne, postojowe ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej powyżej 4 kW, - wyjście awaryjne - szyberdach, - stanowisko wózka inwalidzkiego - pasy, złączki, listwy do mocowania, - najazd do wózka inwalidzkiego, - radioodtwarzacz DVD/CD plus głośniki w przedniej i tylnej części autobusu, - sufitowy, składany monitor LCD 17cali, 2.6. zbiornik paliwa: - minimalna objętość 70 l. 2.7. wyposażenie dodatkowe: - homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h, - tachograf cyfrowy, - hak holowniczy, - elektroniczny obrotomierz, - szybkościomierz ze skalą w kilometrach, - apteczka, - dwie gaśnice, - trójkąt ostrzegawczy, - klin pod koła, - podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, - dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - homologacja Autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. 2.8. warunki gwarancji: - gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 24 miesiące, - gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 10 lat. Wszystkie zastosowane w pojeździe materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz muszą spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udokumentował należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, należy wykazać wykonanie co najmniej 1 dostawy (odpowiadającej swoim rodzajem) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych brutto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dostarczenie dokumentów np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed zawarciem umowy dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nią zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. W przypadku konieczności dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik od poniedziałku do piątku w godzinach 08: do 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik - budynek administracji, Kasa DPS w Łagiewnikach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- "Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Chmielnik"
- "Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Minostowice."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup drugiego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Stare Babice
- "Zakup autobusów na potrzeby Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie."
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Stanisławów
- Dostawa autobusu do przewozu 24 osób
- Wynajem długoterminowy autokaru bez kierowcy na potrzeby Spółki Niepołomicki Sport S.A.
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.