Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Jarosław: Zakup stolarki okiennej wg zestawienia i rysunków wraz z dostawą na zadanie 42968 Gliwice.
Numer ogłoszenia: 218035 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6215586, 6279181, 6279182, fax 016 6279183, 6214072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrb.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup stolarki okiennej wg zestawienia i rysunków wraz z dostawą na zadanie 42968 Gliwice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup stolarki okiennej wg zestawienia i rysunków wraz z dostawą na zadanie 42968 Gliwice. Zamówienie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. b) i c) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, na potwierdzenie których należy złożyć wymagane dokumenty, - warunki określone w pkt. a) i d) spełnia każdy z wykonawców, na potwierdzenie których należy złożyć wymagane dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.: a) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia. b) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 5) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z ocenianych warunków. 6) Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 7) Nie spełnienie któregokolwiek warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku spółki cywilnej należy dołączyć do oferty odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji dla każdego wspólnika i umowę spółki, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik nr 3), 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik nr 3). 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik nr 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzrb.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zakład Remontowo - Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław,za opłatą 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Zakład Remontowo - Budowlany w Jarosławiu Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, pokój nr 14 - Kancelaria Jawna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów PANS w Jarosławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie I piętra wraz ze zmianą sposobu użytkowania
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli z tlenem medyczny
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.