Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Szczecin: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 218067 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część I - Usługa drukowania broszury pn.: ABC Bezrobotnego, w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy, Część II - Usługa drukowania ulotki informacyjnej nt. Krajowego Funduszu Szkoleniowego, w terminie do 35 dni od daty podpisania umowy, Część III - Usługa drukowania publikacji, w terminie do 10 dni po ostatecznym zaakceptowaniu materiałów, Część IV - Usługa drukowania dwóch publikacji zawierających raporty z przeprowadzonych badań ewaluacyjnych, w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 20 grudnia 2014 r., Część V - Usługi drukowania publikacji pt. Analiza zmian na rynku pracy województwa zachodniopomorskiego w latach 2009-2013, w terminie do 35 dni od daty przekazania materiałów przez Zamawiającego, Część VI - Usługa drukowania broszury informacyjnej pod tytułem: Gdy na pracę przyjdzie czas..., w terminie do 7 dni od daty zaakceptowania wydruku próbnego, Część VII - Usługa drukowania i dostawy 50 pakietów dydaktycznych, w terminie do 14 dni od daty ostatecznej akceptacji rozmieszczenia materiałów merytorycznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej. 2) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w pok. 039..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w Kancelarii - pok. 036..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa dla Części III realizowana w ramach projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - III edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL Europejskiego Funduszu Społecznego, Usługa dla Części IV współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Usługa drukowania broszury pn.: ABC Bezrobotnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część I - Usługa drukowania broszury pn.: ABC Bezrobotnego, w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Usługa drukowania ulotki informacyjnej nt. Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część II - Usługa drukowania ulotki informacyjnej nt. Krajowego Funduszu Szkoleniowego, w terminie do 35 dni od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Usługa drukowania publikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część III - Usługa drukowania publikacji, w terminie do 10 dni po ostatecznym zaakceptowaniu materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Usługa drukowania dwóch publikacji zawierających raporty z przeprowadzonych badań ewaluacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część IV - Usługa drukowania dwóch publikacji zawierających raporty z przeprowadzonych badań ewaluacyjnych, w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy, nie później niż do 20 grudnia 2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Usługi drukowania publikacji pt. Analiza zmian na rynku pracy województwa zachodniopomorskiego w latach 2009-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część V - Usługi drukowania publikacji pt. Analiza zmian na rynku pracy województwa zachodniopomorskiego w latach 2009-2013, w terminie do 35 dni od daty przekazania materiałów przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Usługa drukowania broszury informacyjnej pod tytułem: Gdy na pracę przyjdzie czas....
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część VI - Usługa drukowania broszury informacyjnej pod tytułem: Gdy na pracę przyjdzie czas..., w terminie do 7 dni od daty zaakceptowania wydruku próbnego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Usługa drukowania i dostawy 50 pakietów dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 7 części: Część VII - Usługa drukowania i dostawy 50 pakietów dydaktycznych, w terminie do 14 dni od daty ostatecznej akceptacji rozmieszczenia materiałów merytorycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie usługi introligatorskiej
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Zakup bonów żywnościowych oraz bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Zakup i dostawa akumulatorów do podnośników kolumnowych
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług)-Postępowanie nr SZC.WO.260.1.2025
- Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz innych przedsięwzięć
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług drukarskich
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - 11 numerów publikacji po 150 000 egzemplarzy.
- Kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Otwocku wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy
- "Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach".
- Druk folderów i ulotek promujących Opole
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.