Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Ruda Śląska: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzetom z terenu Miasta Ruda Śląska w schronisku oraz odprowadzanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 21809 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzetom z terenu Miasta Ruda Śląska w schronisku oraz odprowadzanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzetom z terenu Miasta Ruda Śląska w schronisku oraz odprowadzanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ruda Śląska : 1.Prowadzenie bieżącego monitorowania terenu miasta w zakresie występowania bezdomnych zwierząt. 2. Odprowadzanie bezdomnych zwierzat do schroniska. 3. Załatwianie spraw związanych ze zwierzetami rannymi w wypadkach ulicznych. 4. Prowadzenie spraw związanych ze znecaniem się nad zwierzetami. 5. Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami. 6. Uśmiercanie i uspienie zwierząt w schronisku w uzasadnionych okolicznościach. 7. Systematyczne oczyszczanie klatek, boksów i wybiegów. 8. Prowadzenie w schronisku obserwacji zwierząt, które pogryzły człowieka. 9. Prowadzenie sterylizacji i kastracji zwierzat. 10.Znakowanie zwierząt bezdomnych. 11.Oddawanie bezdomnych zwierząt do adopcji. 12.Zapewnienie całodobowej dyspozycyjności i łączności z Zamawiającym. 13.Prowadzenie rejestru interwencji w zakresie bezdomnych zwierzat. 14.Prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przeatrgu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. a)zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzęatmi oraz prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b)Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawy z dn. 27.04.2001 r. o odpadach -decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dn. 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierzat lub - umowa z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, który posiada stosowne zezwolenie właściwego organu j.w. lub - zezwolenie na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości : c)zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dn. 27.04.2001 r. o odpadach. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prtowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, wykonał min 3 usługi polegające na : prowadzeniu ochrony przed bezdomnymi zwierzetami i/lub prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt na łączną kwotę co najmniej 600000.00 zł brutto b)Wykonawc musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej : 2 osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe weterynaryjne, 1 osobą posiadającą ukończony kurs kierowania schroniskiem dla zwierząt i 3 osobami do sprawowania opieki nad bezdomnymi zwierzetami przebywającymi w schronisku c)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 samochodami wyposażonymi w klatki do transportu zwierząt, w stosunku do których powiatowy lekarz weterynarii wydał decyzję dot. spełniania wymagań przy przewozie zwierząt dezdomnych na podstawie ustawy a dn. 11.03.2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierzat d)Wykonawca musi zapewnić całodobową dyspozycyjność i łączność z Zamawiającym, e)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje schroniskiem dla bezdomnych zwierząt, które posiada wymagane zwzwolenie właściwego organu wydane na podstawie na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz punktem interwencyjnym do przyjmowania i załatwiania interwencji w zakresie odprowadzania bezdomnych zwierząt i załatwiania spraw związanych ze znęcaniem sie nad zwierzętami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowerj zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy składanie na podstawie art. 44 ustawy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ochrony nad bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt na podstawie ustawy z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 5.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu i/lub odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych (zwłok zwierzęcych) na podstawie ustawu z dn.27.04.2001 o odpadach -decyzja powiatowego lekarza weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie ustawy z dn. 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierzat lub - umowa z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, któy posiada stosowne zezwolenie właściwego organu j.w. lub - zezwolenie na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 6.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów (dot. przeterminowanej żywności do skarmiania zwierząt) na podstawie ustawy z dn. 27.04.2001 r. o odpadach. 7.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonyanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. 8.Dokumenty (np.referencje) potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 9.Wykaz osób i podmiotów (tzw.podwykonawców, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres zamówienia podwykonawcy - nazwy i adresy podwykonawców wpisać o ile są znane), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z oświadczeniem o zapewnieniu sprzętu w całodobowej dyspozycji dla potrzeb Miasta Ruda Śląska. 11.Oświadczenie o zapewnieniu całodobowej dyspozycyjności i łączności z Zamawiającym. 12.Oświadczenie o dysponowaniu: schroniskiem dla bezdomnych zwierząt i punktu interwencyjnego do przyjmowania i załatwiania interwencji w zakresie odprowadzania bezdomnych zwierzat oraz załatwiania spraw związanych ze znęcaniem sie nad zwierzetami. 13.Oświadczenie potwierdzające, że schronisko dla bezdomnych zwierząt jest legalne w świetle ustawy z dn.07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz jest prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj.: ustawą o ochronie zwierząt z dn. 21.08.1997 i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn.23.06.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Rudzie Śląskiej - Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska pokój 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta w Rudzie Śląskiej - Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska pokój 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.03.2008.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Konserwacje i naprawy bieżące dźwigów: osobowego, towarowo-osobowych, suwnic, żurawi wieżowych, wciągników - zainstalowanych w obiektach powierzchniowych kopalni, w okresie 12 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na zadania.
- Modernizacja energetyczna wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynków przy ul. Szafranka 2-4-6-8 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja istniejącego systemu SAURON dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- BAJTELPLAC - plac zabaw z duszą Śląska przy Szkole Podstawowej nr 30 w Rudzie Śląskiej - budowa placu zabaw
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Świadczenie usług serwisowych sprężarek z podziałem na zadania dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.