Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Wrocław: Dostawa pokładowych radiostacji szybowcowych oraz transponderów szybowcowych i samolotowych.
Numer ogłoszenia: 218166 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Aeroklub Wrocławski im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego, ul. Grabiszyńska 57, 53-503 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 387 87 16, fax 0-71 387 87 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aeroklub.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pokładowych radiostacji szybowcowych oraz transponderów szybowcowych i samolotowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Transpondera szybowcowego z rozdzielonym panelem sterowania wraz z osprzętem (4 szt.) - I część zamówienia, - Transpondera samolotowego wraz z osprzętem (6 szt.) - II część zamówienia, - Radiostacji szybowcowej z integralnym panelem sterowania wraz z osprzętem (12 szt.) - III część zamówienia, - Radiostacji szybowcowej z dublowanym panelem sterowania wraz z osprzętem (4 szt.) - IV część zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikat EASA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) wykonywali dostawy sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia i są w stanie udokumentować fakt wykonywania takich dostaw. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VIII SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. VII składają: 1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z pełną dokumentacją techniczną dotyczącą części zamówienia w zakresie której Wykonawca przystępuje do postępowania przetargowego prowadzonego przez Aeroklub Wrocławski; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy - chyba, że informacja załącznika stanowi inaczej. W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców; 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców; 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4. Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aeroklub.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aeroklub Wrocławski - Lotnisko Szymanów, 51-189 Wrocław 49.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Aeroklub Wrocławski - Lotnisko Szymanów, 51-189 Wrocław 49 - Sekretariat Aeroklubu Wrocławskiego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transponder szybowcowy z rozdzielonym panelem sterowania wraz z osprzętem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transponder samolotowy wraz z osprzętem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 6 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Radiostacja szybowcowa z integralnym panelem sterowania wraz z osprzętem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 12 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Radiostacja szybowcowa z dublowanym panelem sterowania wraz z osprzętem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: 4 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania dla nowo tworzonej Gminy Szczawa do zarządzania sesjami rady gminy wraz ze sprzętem, montażem i szkoleniem
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
- wyposażenie w sprzęt AV dla obiektu Auditorium Maximum UJ.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.