eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnaRemont 2 głównych przepompowni ścieków w miejscowości Czarna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Czarna: Remont 2 głównych przepompowni ścieków w miejscowości Czarna
Numer ogłoszenia: 218189 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, fax 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 2 głównych przepompowni ścieków w miejscowości Czarna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dwóch głównych przepompowni polegający na wymianie wszystkich urządzeń i rurociągów z pozostawieniem jedynie płaszcza żelbetowego istniejących przepompowni armatury: pomp, przewodów hydraulicznych i instalacji zasilania energetycznego, wymiana elementów studni żelbetowych, budowa ogrodzeń przepompowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Wykonaw-cy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane obejmujące wykonawstwo instalacji sanitarnych) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy wykonają przedmiot zamówienia do dnia 24.12.2007r. b) Wykonawcy, którzy w ostatnich 3-ch latach wykonali minimum 3 zadania o podob-nym zakresie robót; c) Wykonawcy, którzy są w stanie udzielić pełnej gwarancji jakości na przedmiot za-mówienia (wykonane roboty i zastosowane materiały) na okres minimum 36 miesię-cy, na zainstalowane urządzenia zgodnie z gwarancjami producentów; d) dysponują pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w wy-konywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym kierownikiem robót z min. 5-cio letnim doświadczeniem, posiadającym uprawnienia budowlane w zakre-sie wykonawstwa w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz posiadającym aktualne zaświadczenie przynależności do izby in-żynierów. e) dysponują sprzętem i wyposażeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamó-wienia (koparka, beczkowóz o poj. min. 7,0m3, samochód dostawczy, inny niezbęd-ny sprzęt); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawcy, którzy są w stanie zaoferować minimum 14 - dniowy termin płatności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: A/ Oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Oświadczenie o niezaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz o niezaleganiu z uiszczeniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego lub zaświad-czenia z w/w urzędów - Zał. nr 3 do SIWZ. B/ Dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dla spółek cywilnych również umowę spółki; 2) Informację dotyczącą posiadanego wyposażenia technicznego - Zał. nr 8; 3) Wykaz zrealizowanych zamówień w ostatnich trzech lat (2005 -2007) potwierdzonych re-ferencjami zamawiających - Zał. nr 6 (roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę sieci kanalizacyjnych wraz z przepompowniami lub przepompowni, lub montaż urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków); 4) Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - Zał. nr 7; 5) Referencje zamawiających. 6) Parafowany projekt umowy (wszystkie strony) - Zał nr 9. 2. W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w po-stępowaniu: 1) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wyklu-czeniu na podstawie art. 24 pzp tj. przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie 1 podpunkcie B1). 2) W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. W przypadku warunku wymaganego doświadczenia Wykonawcy tworzący konsorcjum wspólnie muszą wykazać, iż spełniają ten warunek. 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umo-wę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w Urzędzie Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, powiat łańcucki, tel. (017) 226 24 25 , (0-17) 226 23 24, parter, pokój nr l, lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej - sekretariat - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.