eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa ubrań specjalnych dla Komend Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, Bytowie i Lęborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Słupsk: Dostawa ubrań specjalnych dla Komend Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, Bytowie i Lęborku
Numer ogłoszenia: 218205 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424001, faks 059 8426092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań specjalnych dla Komend Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, Bytowie i Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 226 kompletów fabrycznie nowych ubrań specjalnych, wyprodukowanych w 2012 r., składających się z kurtki długości ? i spodni. Masa kompletnego ubrania, bez względu na rozmiar, nie może przekroczyć 3,8 kg. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: zadanie nr 1 - dostawa fabrycznie nowych ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku przy ul. Młyńskiej 2, w ilości 126 kompletów; zadanie nr 2 - dostawa fabrycznie nowych ubrań specjalnych do Komendy Powiatowej PSP w Bytowie przy ul. Wierzbickiego 7, w ilości 63 kompletów; zadanie nr 3 - dostawa fabrycznie nowych ubrań specjalnych do Komendy Powiatowej PSP w Lęborku przy ul. Stryjewskiego 37, w ilości 37 kompletów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na zwiększeniu ilości zakupywanych ubrań specjalnych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek tez zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy ubrań specjalnych ochrony przeciwpożarowej, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (uwaga: dostawy wykonane w ramach jednej umowy traktowane będą jako jedna dostawa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że zaoferowane ubrania spełniają wymagania określone w pkt. 3 SIWZ, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego świadectwo dopuszczenia na oferowane ubrania specjalne, wydanego przez jednostkę dopuszczającą zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.); 2) aktualnego certyfikatu oceny typu WE na oferowane ubrania specjalne, wydanego przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną; jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, należy przedstawić aktualne sprawozdanie z kontroli jakości wyprodukowanych środków ochrony indywidualnej zgodnie z procedurą z § 40 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.); 3) deklarację zgodności WE na oferowane ubrania specjalne, zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 9 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Komendy Miejskiej PSP Słupsk, ul. Młyńska 2, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zadania obejmuje dostawę fabrycznie nowych ubrań specjalnych wyprodukowanych w 2012 r. do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku przy ul. Młyńskiej 2, w ilości 126 kompletów, składających się z kurtki długości ? i spodni. Masa kompletnego ubrania, bez względu na rozmiar, nie może przekroczyć 3,8 kg. 2. Minimalne wymagania zamawiającego dla oferowanych ubrań specjalnych określają niżej wymienione przepisy: 1) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173 z późn. zm.), 3) Zarządzenia Nr 9 z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z 2009 r. Nr 2 poz. 17). 3. Wymagane jest aby oferowane ubrania wykonane były w technologii warstwowej z zastosowaniem tkaniny zewnętrznej, membrany, wkładu termoizolacyjnego, podszewki. Wszystkie warstwy ubrania muszą być połączone na stałe. Wymagania dotyczące rodzaju tkaniny zewnętrznej: --- 75% nomex, --- 23% kevlar, --- 2% włókna antystatyczne. 4. Dodatkowo na ubraniach winny znajdować się wzmocnienia na kolanach, łokciach oraz barkach. 5. Ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach zostaną ustalone przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA: Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Powiatowej PSP w Bytowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zadania obejmuje dostawę fabrycznie nowych ubrań specjalnych wyprodukowanych w 2012 r. do Komendy Powiatowej PSP w Bytowie przy ul. Wierzbickiego 7, w ilości 63 kompletów, składających się z kurtki długości ? i spodni. Masa kompletnego ubrania, bez względu na rozmiar, nie może przekroczyć 3,8 kg. 2. Minimalne wymagania zamawiającego dla oferowanych ubrań specjalnych określają niżej wymienione przepisy: 1) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173 z późn. zm.), 3) Zarządzenia Nr 9 z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z 2009 r. Nr 2 poz. 17). 3. Wymagane jest aby oferowane ubrania wykonane były w technologii warstwowej z zastosowaniem tkaniny zewnętrznej, membrany, wkładu termoizolacyjnego, podszewki. Wszystkie warstwy ubrania muszą być połączone na stałe. Wymagania dotyczące rodzaju tkaniny zewnętrznej: --- 75% nomex, --- 23% kevlar, --- 2% włókna antystatyczne. 4. Dodatkowo na ubraniach winny znajdować się wzmocnienia na kolanach, łokciach oraz barkach. 5. Ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach zostaną ustalone przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA: Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Powiatowej PSP w Lęborku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zadania obejmuje dostawę fabrycznie nowych ubrań specjalnych wyprodukowanych w 2012 r. do Komendy Powiatowej PSP w Lęborku przy ul. Stryjewskiego 37, w ilości 37 kompletów, składających się z kurtki długości ? i spodni. Masa kompletnego ubrania, bez względu na rozmiar, nie może przekroczyć 3,8 kg. 2. Minimalne wymagania zamawiającego dla oferowanych ubrań specjalnych określają niżej wymienione przepisy: 1) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173 z późn. zm.), 3) Zarządzenia Nr 9 z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z 2009 r. Nr 2 poz. 17). 3. Wymagane jest aby oferowane ubrania wykonane były w technologii warstwowej z zastosowaniem tkaniny zewnętrznej, membrany, wkładu termoizolacyjnego, podszewki. Wszystkie warstwy ubrania muszą być połączone na stałe. Wymagania dotyczące rodzaju tkaniny zewnętrznej: --- 75% nomex, --- 23% kevlar, --- 2% włókna antystatyczne. 4. Dodatkowo na ubraniach winny znajdować się wzmocnienia na kolanach, łokciach oraz barkach. 5. Ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach zostaną ustalone przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA: Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.