Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Legionowo: obsługa bankowa budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 218250 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Obsługa bankowa budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych Powiatu Legionowskiego tj. otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych oraz otwieranie i obsługa rachunków pomocniczych dla każdej z jednostek powiatu. Każda jednostka organizacyjna Powiatu Legionowskiego ma pełnomocnictwo do zawierania umów cywilno-prawnych oraz może zawrzeć odrębną umowę z tym samym Wykonawcą (Bankiem). Jednostka organizacyjna powiatu jako strona umowy pokrywa samodzielnie koszty wynikające z prowadzenia dla niej rachunku bankowego. W skład jednostek organizacyjnych Powiatu Legionowskiego wchodzą: 1)Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 2)Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie ul. Mickiewicza 11, 3)Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 4)Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie ul. Targowa 73A, 5)Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie ul. Jagiellońska 69, 6)Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Legionowie ul. Piłsudskiego 26, 7)Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Legionowie ul. Jagiellońska 2, 8)Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 9)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 10)Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Legionowie ul. Jagiellońska 71, 11)Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku ul. Wolskiego 8. 2. Prowadzenie rachunków bankowych, polegające na: - obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych, w tym wypłat zasiłków dla osób bezrobotnych w punkcie kasowym, - realizacji poleceń przelewów drogą elektroniczną oraz w sytuacjach wyjątkowych braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej przelewów papierowych, - udostępnianie w systemie elektronicznym wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym oraz umożliwienie wydruku przelewów uznaniowych i obciążających rachunki bankowe, - wydawanie czeków bankowych, - wydawanie zaświadczeń dotyczących prowadzonych rachunków, - sporządzanie historii rachunku na prośbę zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia własnego punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego zapewniającego obsługę kasową bez pobierania opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze. Zamawiający do uruchomienia punktu kasowego umożliwi Wykonawcy wynajem pomieszczenia o powierzchni ok. 25 m2 w kwocie netto 30,77 zł za 1 m2 + 23% VAT = cena 37,85 zł za 1 m2 w swojej siedzibie na podstawie odrębnej umowy najmu. Pomieszczenie posiada oświetlenie elektryczne i centralne ogrzewanie. Punkt kasowy może również prowadzić działalność gospodarczą i obsługiwać klientów z zewnątrz. Godziny pracy punktu kasowego muszą pokrywać się z godzinami pracy Zamawiającego tj. w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godz. 8.00 - 16.00. Zamawiający będzie na początku II kwartału każdego roku ustalał jednostronnie nową wysokość czynszu obejmującą okres od 1 stycznia danego roku - bez konieczności wypowiadania warunków umowy - nie więcej niż o wzrost wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za miniony rok ogłoszony przez GUS, na co Wykonawca wyraża zgodę. 4. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określanego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. 5. Deponowaniu wolnych środków w wysokości i na okres wskazany przez Zamawiającego. 6. Dla porównywalności ofert należy przyjąć stawkę - WIBOR 1M z dnia 31.05.2013 r. dla oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych. Powiat Legionowski jest jednostką samorządu terytorialnego posiadającą osobowość prawną, który działa na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 595) oraz innych ustaw regulujących poszczególne zakresy działalności. W roku 2012 dokonano szacunkowo 45 000 przelewów w powiecie. Plan dochodów na rok 2013 wynosi około 84.582.000,00 zł, a plan wydatków około 93.486.000,00 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania czynności bankowych określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 7 grudnia 2000 r. o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu i bankach zrzeszających (Dz. U. Nr 119, poz. 1252 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obsługą budżetu minimum jednej jednostki samorządowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie lub uruchomienie do czasu zawarcia umowy przez Wykonawcę oddziału, placówki bankowej (filii) lub punktu obsługi zlokalizowanej w Legionowie oraz w Serocku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz posiadanie lub uruchomienie do czasu zawarcia umowy oddziału, placówki bankowej (filii) lub punktu obsługi zlokalizowanej w Legionowie oraz w Serocku
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wysokość oprocentowania - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych na V piętrze, pokój nr 516 w cenie 30,00 zł, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.