Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Radziejów: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 218255 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania: 1.Strzykawki i igły; 2.Kaniule; 3.Cewniki urologiczne; 4.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych i z drzewa oskrzelowego;5.Rurki intubacyjne; 6.Dren;7.Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem; 8.Czepki i maski operacyjne;9.Ostrza wymienne do skalpeli; 10.Zgłębnik żołądkowy; 11.Zestaw do kaniulacji dużych naczyń;12. Igły specjalistyczne; 13 Worki do sztucznej wentylacji; 14.Worki do moczu; 15. Maski do tlenu;16.Elektrody samoprzylepne; 17.Przyrządy do przetaczania krwi i płynów; 18.Filtry;19.Osprzęt do pomp infuzyjnych 20.Kraniki, korki; 21.Zestaw dożywienia pozajelitowego; 22.Naczynia jednorazowe; 23.Tampony; 24.Pampersy; 25.Rurki intubacyjne Parkera; 26.Opatrunki; 27.Maski krtaniowe; 28.Prowadnice; 29.Wzierniki ginekologiczne; 30.Pozostały sprzęt medyczny jednorazowego użytku rozpatrywany na pozycje asortymentowe; 31.Sprzęt Laboratoryjny; 32.Taśmy i testy do sterylizacji; 33. Rękawy i papier krepowany do sterylizacji; 34.Papier, żel do EKG i USG..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. są w stanie zapewnić sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia w czasie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim zapleczem personalnym - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. /w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania. Powyższe dokumenty, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu bez zwłoki z chwilą wybrania jego oferty za najkorzystniejszą nie później jednak jak w dniu podpisania umowy. Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania i posiada stosowne w tym zakresie dokumenty- wg. własnego wzoru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1 zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; 2 zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 3 uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta ( oświadczenie, cennik lub faktura); 4 zmiany kursu walut powyżej 10 % w przypadku sprzętu importowanego zgodnie z tabelą NBP. 4.5 szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji sprzętu, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników sprzętu objętych umową. Ewentualne zamiany cen w tym zakresie mogą odbywać się na zasadach określonych w punkcie 4.3 , po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki i igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 składające się z 18 pozycji asortymentowych i ilościach określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 składające się z 9 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki urologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych i z drzewa oskrzelowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 składające się z 43 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dren.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czepki i maski operacyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ostrza wymienne do skalpeli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 9 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 10 składające się z 8 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 11 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igły specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 12 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Worki do sztucznej wentylacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 13 składające się z 7 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Worki do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 14 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Maski do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 15 składające się z 5 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody samoprzylepne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 16 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do przetaczania krwi i płynów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 składające się z 26 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 18 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Osprzęt do pomp infuzyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 19 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kraniki , korki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 20 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestaw do żywienia pozajelitowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 21 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Naczynia jednorazowe (kaczki, baseny)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 22 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Tampony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 23 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pampersy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 24 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rurki intubacyjne Parkera..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 25 składające się z 6 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 26 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Maski krtaniowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 27 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Prowadnice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 28 składające się z 3 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 29 składające się z 2 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pozostały sprzęt medyczny jednorazowego użytku rozpatrywany na pozycje asortymentowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 30 składające się z 52 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 31 składające się z 35 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Taśmy i testy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 32 składające się z 4 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Rękawy i papier krepowany do sterylizacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 33 składające się z 10 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Papier do aparatów EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 34 składające się z 8 pozycji asortymentowych i ilościowych określonych w załączniku nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.