eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Legionowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/
Numer ogłoszenia: 218257 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie , ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 784 83 33, faks 22 784 83 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pcpr.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów/warsztatów zawodowych w zakresie: 1) zadanie nr 1 - Masaż klasyczny I stopnia, 2) zadanie nr 2 - Florystyka z obsługą kasy fiskalnej, 3) zadanie nr 3 - Wózki widłowe, 4) zadanie nr 4 - Prawo jazdy (Kat. B, kwalifikacja kat. C), 5) zadanie nr 5 - Język migowy - poziom podstawowy, 6) zadanie nr 6 - Kosmetyka z elementami wizażu, 7) zadanie nr 7 - Specjalista kadrowo-płacowy z obsługą programu Płatnik, 8) zadanie nr 8 - Kurs kelnersko- barmański, 9) zadanie nr 9 - Kurs ratownika wodnego, 10) zadanie nr 10 - Bezpieczeństwo IT szkolenie od podstaw dla przyszłych administratorów, 11) zadanie nr 11 - Spawanie metodą MAG w osłonie CO2. na potrzeby uczestników projektu Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia oraz w prowadzeniu kursów zawodowych związanych z przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności uczestnikom szkolenia. materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, merytoryczne opracowanie omawianych zagadnień, ubrania robocze na kursy zawodowe (gdzie są niezbędne) oznakowane logotypami unijnymi, udostępnionymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; opłacenie i wykonanie niezbędnych badań lekarskich umożliwiających uczestnictwo w kursie/szkoleniu/warsztatach a także umożliwiających podejście do egzaminu wewnętrznego/państwowego (tam gdzie wymagane); Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia certyfikatów/świadectw/zaświadczeń dla uczestników szkolenia o odbyciu kursu/szkolenia/warsztatu. Zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania zajęć wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na zajęciach z każdego dnia. Zaświadczenia/świadectwa/certyfikaty oraz listy obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa i sporządzonych list obecności Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia sali szkoleniowej/pracowni wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć położonej na terenie powiatu legionowskiego lub w blisko położonych dzielnicach Warszawy, w punktach łatwo dostępnych środkami komunikacji publicznej, z pełnym węzłem sanitarnym; warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; organizacji jednej (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć nie przekracza 4 godzin) lub dwóch (w przypadku, gdy dzienny czas zajęć przekracza 4 godziny) przerw kawowych dla uczestników: kanapki, kawa, herbata, woda, ciastka, owoce; opłacenia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika, na czas trwania zajęć szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka/sali celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania szkolenia przez jego uczestnika; wystawienie po zakończeniu szkolenia faktury nie później niż do 21 grudnia 2013 r.; dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w szkoleniu przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tegoż szkolenia; ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Szkolenia muszą być realizowane w oparciu o obowiązujące w tym zakresie akty prawne oraz obejmować tematykę dostosowaną do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl/ oraz podstawy programowe kształcenia w danym zawodzie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); oświadczenie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą nie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym (Załącznik Nr 5 do SIWZ)- jeżeli dotyczy;pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania, Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W przypadku uczestniczenia w szkoleniu mniejszej, niż określona w SIWZ liczby uczestników szkolenia, wysokość wynagrodzenia określonego w ust. 1 ulega odpowiedniemu zmniejszeniu o cenę brutto za udział jednego uczestnika w szkoleniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w przypadkach: 1) zmiany ilości uczestników szkolenia, 2) zmiany terminu realizacji. 3) zmiany miejsca realizacji usługi pod warunkiem spełnienia wymogów SIWZ w tym zakresie W przypadku, gdy osoba skierowana na szkolenie przerwie szkolenie w trakcie jego trwania, a czas realizacji nie przekroczył 10 % całego okresu szkolenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo uzupełnienia grupy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, pokój 205 lub za zaliczeniem pocztowym..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, w pok. nr 204..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!/..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Masaż klasyczny I stopnia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 godz. (teoretycznych i praktycznych) z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 3 osoby, W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. W zakresie szkolenia z zakresu masażu I stopnia uczestnicy powinni zostać zapoznani z wiedzą z zakresu anatomii i fizjologii człowieka, wskazań i przeciwwskazań do masażu, teorii i praktyki masażu klasycznego. Zajęcia mogą zostać rozszerzone o zagadnienia z zakresu masażu sportowego, kontrlateralnego, izometrycznego, relaksacyjnego..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Florystyka z obsługą kasy fiskalnej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 godz. (teoretycznych i praktycznych), z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 8 osób,W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności tworzenie różnego rodzaju kompozycji roślinnych - począwszy od bukietów i wiązanek, po większe, całościowe projekty, obsługa kas fiskalnych, podstawy z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej, poruszanie się po rynku pracy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózki widłowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 67 godz. (teoretycznych i praktycznych) z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 7 osób,W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym Zakres tematyczny: rodzaje i typy stosowanych wózków jezdniowych budowa i zasady eksploatacji wózków jezdniowych napędzanych wykonywane czynności operatora przy obsłudze wózków wiadomości z zakresu rozmieszczania ładunków oraz typy opakowań zagadnienia związane  bhp i p. poż i pierwszą pomocą praktyczna nauka jazdy wózkami  i nuka  manewrowania wyposażeniem. wymiana butli gazowych propan -  butan Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem dokumentów potwierdzających nabycie odpowiednich uprawnień..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prawo jazdy (Kat. B, kwalifikacja kat. C).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z normami Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011, nr 30 poz. 151) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. 2012 poz. 1019). Prawo jazdy: Kat. B (21 osób w tym jedna osoba niepełnosprawna wymagająca szkolenia na przystosowanym pojeździe dla osób niepełnosprawnych ), kwalifikacja Kat. C (1 osoba). Szkolenie powinno obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu prowadzenia pojazdów, zgodnie z zapisami przywoływanych wcześniej przepisów. Szkolenie powinno rozpocząć się od kwalifikacji formalnej oraz zdrowotnej skierowanych uczestników. Zamawiający pokryje koszty przeprowadzonej kwalifikacji wszystkich skierowanych uczestników, natomiast koszty pełnego kursu zamawiający pokrywa jedynie w stosunku do osób zakwalifikowanych przez wykonawcę (kwalifikacja formalna i zdrowotna). Szkolenie powinno przygotowywać do egzaminu państwowego i być poprzedzone egzaminem wewnętrznym. W przypadku szkolenia okresowego dla posiadaczy kat. C szkolenie powinno obejmować także badanie psychologiczne, o którym mowa w art. 39 k i 39 m ust. o transporcie drogowym z dnia 6.09.2001 roku ( Dz. U. z 2012 r., poz. 661) oraz lekarskie wydane na podstawie art. 43 pkt. 2 oraz 229 § 4 Kodeksu Pracy wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i orzeczeń..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Język migowy - poziom podstawowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 2 osoby. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. W zakresie kursu języka migowego podstawowego celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematykę środowiska osób niesłyszących i ich potrzeb ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji społecznej. Uczestnicy przyswoją wiedzę o języku migowym i jego zastosowaniach w komunikacji z niesłyszącymi ze szczególnym uwzględnieniem zasad translatoryki migowej. Nabędą praktycznych umiejętności w posługiwaniu się polskim alfabetem palcowym oraz podstawowymi liczebnikami głównymi i porządkowymi. Zakres szkolenia: wprowadzenie ok. 500 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z gramatyką polskiego języka migowego (PJM), jak też z zasadami Systemu Językowo-Migowego (SJM). Szkolenie przygotowuję do dalszego kształcenia lub samokształcenia poprzez umiejętność korzystania z podręczników, słowników i materiałów multimedialnych. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kosmetyka z elementami wizażu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 godz. (teoretycznych i praktycznych) z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 4 osoby. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami z zakresu: diagnostyki kosmetycznej z wywiadem, manicure z zabiegami pielęgnacyjnymi dłoni, pedicure kosmetyczny z wykorzystaniem profesjonalnej aparatury, farbowania brwi i rzęs, regulację masażu klasycznego twarzy, szyi i dekoltu , podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych, dostosowane zabiegu do rodzaju cery, wykonywania zabiegów przy użyciu aparatów: galwanizacja, jonoforeza, peeling   kawitacyjny, sonoforeza, darsonvalizacja, depilacja woskiem makijaż dzienny i okolicznościowy analiza kolorystyczna.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Specjalista kadrowo-płacowy z obsługą programu Płatnik.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 godz. z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 2 osoby. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do pracy w księgowości w różnych podmiotach gospodarczych. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości, rzeczowy majątek trwały i obrotowy, ewidencję środków pieniężnych, materiałów i towarów, rachunek kosztów, podatki, ewidencję przychodów ze sprzedaży, wynik finansowy i sprawozdawczość, program PŁATNIK. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników szkolenia do istniejących szkoleń zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs kelnersko- barmański.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 godz. z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 5 osób. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Celem szkoleń jest przekazanie osobom biorącym w nich udział podstaw technicznych sztuki barmańskiej, a także przygotowanie jego uczestników do samodzielnej, profesjonalnej pracy w barze. Celem szkolenia jest : Wprowadzenie do zawodu barmana Obowiązki barmana, Kultura pracy i dbałość o własny wizerunek, Kształtowanie pewności siebie i wiary we własne możliwości, Etyka barmana, Organizacja i techniki pracy barmana, Optymalizacja ruchów i ergonomia pracy,  Terminologię i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła, miary barowe. Alkoholoznawstwo (włączając wszystkie kategorie alkoholi spotykane w światowych barach, ich produkcję i zastosowanie) Zarys technologii napojów alkoholowych, Towaroznawstwo, Podział alkoholi i koktajli. Miksologię - zasady komponowania napojów mieszanych (wszystkie kategorie koktajli z uwzględnieniem mocktaili) Koktajle na bazie alkoholi białych: wódka, gin, tequila, rum, Koktajle na bazie alkoholi kolorowych: whisky, brandy, Cognac, Koktajle z użyciem likierów, win wzmocnionych i aromatyzowanych, Koktajle warstwowe, płonące i widowiskowe, Koktajle w świeżych owocach, Koktajle bezalkoholowe. Zasady podawania napojów alkoholowych, Dekoracje oraz sztuka prezentacji, Odpowiedzialne serwowanie alkoholu, Obsługę Gości przy barze i przy stoliku w tym elementy pracy kelnerskiej, Organizację baru i pracy barmana w tym zarządzanie barem..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ratownik wodny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 63 godziny w tym 20 godzin z zajęć teoretycznych i 43 godziny z zajęć praktycznych. U z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z dnia 30 września 2011 r.) , 1 osoba. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego.Celem kursu jest przygotowanie do egzaminu na ratownika wodnego, uprawniającego do pracy społecznej i zawodowej na kąpieliskach, pływalniach krytych  i odkrytych oraz w czasie imprez na wodach i nad wodami, pod nadzorem ratownika starszego stopniem, a w szczególności: 1)    samoratownictwa, 2)    prowadzenia działań profilaktycznych i prewencyjnych, 3)    asystowania w zapewnieniu bezpieczeństwa na kąpieliskach, pływalniach i w parkach wodnych, 4)    asystowania w prowadzeniu akcji ratowniczych, 5)    używania podstawowego sprzętu ratowniczego, 6)    udzielania pierwszej pomocy, 7)    kształtowania postaw prozdrowotnych i proekologicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu do istniejących kursów zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Bezpieczeństwo IT szkolenie od podstaw dla przyszłych administratorów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 90 godz. z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 6 osób. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami bezpieczeństwa sieci i systemów, a w szczególności zagadnień tj.: anatomia ataku, moda agresora, pokonywanie zabezpieczeń systemów operacyjnych , atakowanie i ochrona aplikacji webowych, bezpieczeństwo sieci lokalnej, wykrywanie ataków, analiza po włamaniowa, bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, audyt bezpieczeństwa, top 100 - narzędzia agresora..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11) Spawanie metodą MAG w osłonie CO2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11. 90 godz. (teoretycznych i praktycznych) z czego czas na zajęcia teoretyczne nie powinien przekraczać 20% czasu przeznaczonego na szkolenie, 1 osoba. W szkoleniu będą uczestniczyć osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat) z następujących grup społecznych zagrożonych wykluczeniem społecznym: Osoby niepełnosprawne, Wychowankowie opuszczający placówki opiekuńczo-wychowawcze, Wychowankowie opuszczający rodziny zastępcze, Osoby bezrobotne. W przypadku niepełnosprawnych uczestników szkoleń wykonawca zobowiązany jest dostosować formę egzaminu końcowego w taki sposób, aby podejście do niego i wykazanie się zdobytą w czasie szkolenia wiedzą i umiejętnościami dostosowane było do indywidualnych możliwości uczestnika niepełnosprawnego. Zakres szkolenia: technologia spawania, obsługa sprzętu do spawania i urządzeń pomocniczych, uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, bezpieczeństwo i higiena pracy. Uczestnik kursu nabywa uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur, spoin czołowych blach i spoin czołowych metodą MAG (135) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem dokumentów potwierdzających nabycie odpowiednich uprawnień (zaświadczenie i certyfikat) . Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników szkolenia do istniejących szkoleń zewnętrznych, prowadzonych przez Wykonawcę..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.