Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Wrocław: NAPRAWA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, MIKROBUSÓW, CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW ORAZ TRANSPORTERÓW OPANCERZONYCH BRDM-2 W GARNIZONIE WROCŁAW. NR SPRAWY: CZOŁG-SAM/352/2014
Numer ogłoszenia: 218264 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, MIKROBUSÓW, CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW ORAZ TRANSPORTERÓW OPANCERZONYCH BRDM-2 W GARNIZONIE WROCŁAW. NR SPRAWY: CZOŁG-SAM/352/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 134 000 euro na naprawę pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych i autobusów oraz transporterów opancerzonych BRDM-2 w Garnizonie Wrocław.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1, Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 08.07.2014r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na naprawę pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, samochodów ciężarowych i autobusów oraz transporterów opancerzonych w Garnizonie Wrocław; nr sprawy: CZOŁG-SAM/352/2014. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art.46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 2 I piętro, pok.121), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 08.07.2014 r. do godz. 10:00. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem bądź wykonywaniem co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usług naprawy pojazdów o wartości minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (wg załącznika nr 10 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponowanie urządzeniami i narzędziami przeznaczonymi do diagnozowania oraz napraw nw. podzespołów: diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami, regulacje; naprawa układu kierowniczego; naprawa układu hamulcowego; naprawa silnika i jego osprzętu; naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem; naprawa układu przeniesienia mocy; naprawa zawieszenia pojazdu (określenie stopnia zużycia amortyzatorów); naprawa klimatyzacji; usługi spawalnicze; wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwnych drzwi; diagnostyka pojazdu bez przeprowadzenia remontu; naprawa dostarczonych podzespołów. Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (wg załącznika nr 7 do SIWZ) 2. Dysponowanie zapleczem logistyczno-technicznym w poniższym zakresie: autoryzowany zakład naprawy samochodów do 3,5 t w pełnym zakresie; autoryzowany zakład naprawy samochodów powyżej 3,5 t lub autobusów w pełnym zakresie; własna okręgowa stacja kontroli pojazdów) (OSKP) wyposażona we wszystkie niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi narzędzia i urządzenia, w tym: stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, ścieżkę diagnostyczną do kontroli i regulacji układu jezdnego oraz urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji, komputer do diagnostyki silnika i części elektronicznych pojazdów wyposażonych w normę spalin od Euro 0 do Euro 5; dostęp do sklepu z częściami samochodowymi; wyposażenie blacharni w stanowisko do naprawy ram głównych, zabudów, kabin załogowych i kratownic autobusowych pojazdów użytkowych, w tym: - podgrzewacz indukcyjny o mocy min 18 KW max 20KW, - zgrzewarkę punktową i kleszczową o min prądzie zgrzewania od 8000 Amper do 10 000 Amper kabinę lakierniczą o min wym. dł. /wys./szer. 15/5/5 (m), - stanowisko do wielkogabarytowego piaskowania konstrukcji stalowych typu ram, zabudów, tarcz kół, pojazdów opancerzonych; program ekspercki do rozliczenia szkód komunikacyjnych na przykład EUROTAX i AUDATEX; ciężki pojazd ratownictwa drogowego w konfiguracji napędu minimum 6x4 lub 6x6; minimum dwa pojazdy techniczne do usuwania usterek na drodze; parking całodobowy utwardzony z monitoringiem, zlokalizowany na terenie zakładu naprawczego. Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (wg załącznika nr 8 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia w liczbie minimum: 2 (dwóch) elektromechaników, 4 (czterech) mechaników, 1 (jeden) diagnosta, 1 (jeden) elektronik (w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia kierowanego pojazdu) Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (wg załącznika nr 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opiewającego na kwotę nie mniejszą niż: - w zakresie ubezpieczenia transportowanego ładunku - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz - w zakresie ubezpieczenia zakładu pracy - 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonej do oferty aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oc
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy dot. lokalizacji zakładu (wg załącznika nr 9 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ);. 5. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia w liczbie minimum: 2 (dwóch) elektromechaników, 4 (czterech) mechaników, 1 (jeden) diagnosta, 1 (jeden) elektronik (w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia kierowanego pojazdu) (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ); 7. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu urządzeniami i narzędziami przeznaczonymi do diagnozowania oraz napraw nw. podzespołów (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ): diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami, regulacje; naprawa układu kierowniczego; naprawa układu hamulcowego; naprawa silnika i jego osprzętu; naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem; naprawa układu przeniesienia mocy; naprawa zawieszenia pojazdu (określenie stopnia zużycia amortyzatorów); naprawa klimatyzacji; usługi spawalnicze; wymiana klamek, zawiasów, rolek przesuwnych drzwi; diagnostyka pojazdu bez przeprowadzenia remontu; naprawa dostarczonych podzespołów. 8. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu zapleczem logistyczno-technicznym w poniższym zakresie (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8 do SIWZ): autoryzowany zakład naprawy samochodów do 3,5 t w pełnym zakresie; autoryzowany zakład naprawy samochodów powyżej 3,5 t lub autobusów w pełnym zakresie; własna okręgowa stacja kontroli pojazdów) (OSKP) wyposażona we wszystkie niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi narzędzia i urządzenia, w tym: stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, ścieżkę diagnostyczną do kontroli i regulacji układu jezdnego oraz urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji, komputer do diagnostyki silnika i części elektronicznych pojazdów wyposażonych w normę spalin od Euro 0 do Euro 5; dostęp do sklepu z częściami samochodowymi; wyposażenie blacharni w stanowisko do naprawy ram głównych, zabudów, kabin załogowych i kratownic autobusowych pojazdów użytkowych, w tym: - podgrzewacz indukcyjny o mocy min 18 KW max 20KW, - zgrzewarkę punktową i kleszczową o min prądzie zgrzewania od 8000 Amper do 10 000 Amper kabinę lakierniczą o min wym. dł. /wys./szer. 15/5/5 (m), - stanowisko do wielkogabarytowego piaskowania konstrukcji stalowych typu ram, zabudów, tarcz kół, pojazdów opancerzonych; program ekspercki do rozliczenia szkód komunikacyjnych na przykład EUROTAX i AUDATEX ; ciężki pojazd ratownictwa drogowego w konfiguracji napędu minimum 6x4 lub 6x6; minimum dwa pojazdy techniczne do usuwania usterek na drodze; parking całodobowy utwardzony z monitoringiem, zlokalizowany na terenie zakładu naprawczego; 9. Oświadczenie wykonawcy dot. lokalizacji zakładu (wg wzoru zawartego w zał. nr 9 do SIWZ); 10. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opiewającą na kwotę nie mniejszą niż: w zakresie ubezpieczenia transportowanego ładunku - 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz w zakresie ubezpieczenia zakładu pracy - 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); W przypadku polisy należy dołączyć do oferty dowód ostatniej - aktualnej zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia. 11. Wykaz wykonanych a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem bądź wykonywaniem co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usług naprawy pojazdów o wartości minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru zawartego w zał. nr 10 do SIWZ) 12. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Stosowana marża na części (jako % wzrostu ceny części w stosunku do ceny nabycia) - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102, bud.2, pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł.12,18 zł, prośby na fax: 71/76 56 228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. CZOŁG-SAM/352/2013.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy ( art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.07.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 2, parter, sala odpraw (pok. 19)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Naprawy pojazdów służbowych dla sześciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.