Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku III dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 25/24PN/2011
Numer ogłoszenia: 218269 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku III dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 25/24PN/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 17 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI Pakiet Nr 2 SONDA Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE Pakiet Nr 4 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW Pakiet Nr 5 ELEKTRODA DO APARATU IFA Pakiet Nr 6 ZESTAWY DO TERMOABLACJI Pakiet Nr 7 MASKI CHIRURGICZNE Pakiet Nr 8 DRENY DO SSAKÓW Pakiet Nr 9 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT Pakiet Nr 10 PISAKI DO EEG Pakiet Nr 11 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK Pakiet Nr 12 CEWNIKI DO URODYNAMIKI Pakiet Nr 13 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW Pakiet Nr 14 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE Pakiet Nr 15 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT Pakiet Nr 16 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 Pakiet Nr 17 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1 820,50 zł. (słownie: tysiąc osiemset dwadzieścia złotych złotych 50/100), 2) w przypadku złożenia oferty na: PAKIETY wadium Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI 980,00 zł Pakiet Nr 2 SONDA 125,00 zł Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE 80,00 zł Pakiet Nr 4 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW 8,00 zł Pakiet Nr 5 ELEKTRODA DO APARATU IFA 2,50 zł Pakiet Nr 6 ZESTAWY DO TERMOABLACJI 66,00 zł Pakiet Nr 7 MASKI CHIRURGICZNE 4,00 zł Pakiet Nr 8 DRENY DO SSAKÓW 55,00 zł Pakiet Nr 9 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT 25,00 zł Pakiet Nr 10 PISAKI DO EEG 13,00 zł Pakiet Nr 11 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK 5,00 zł Pakiet Nr 12 CEWNIKI DO URODYNAMIKI 150,00 zł Pakiet Nr 13 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW 7,00 zł Pakiet Nr 14 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE 105,00 zł Pakiet Nr 15 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT 110,00 zł Pakiet Nr 16 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 10,00 zł Pakiet Nr 17 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH 75,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r. Nr 251 poz. 2514). W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679), ustawie z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r Nr 53 poz. 533), oraz ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 92 poz. 882)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o Wykonawcy. Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 nr 107 poz. 679) - aktualnych na dzień składania oferty. Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c. strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom (pokój nr 18. blok nr 2) lub bezpłatnie na stronie internetowej Szpitala..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, ul. St. Batorego 15, 41-902 Bytom (pokój nr 2, blok nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI 18 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 SONDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SONDA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KŁADY ODDECHOWE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁĄCZNIKI DO DRENÓW 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 ELEKTRODA DO APARATU IFA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODA DO APARATU IFA 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 ZESTAWY DO TERMOABLACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO TERMOABLACJI 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 MASKI CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI CHIRURGICZNE 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 DRENY DO SSAKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY DO SSAKÓW 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 PISAKI DO EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PISAKI DO EEG 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO LECZENIA ZATOK 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 CEWNIKI DO URODYNAMIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI DO URODYNAMIKI 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE 5 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu - powtórzenie".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
- Dostawa i montaż: myjni - dezynfektora do endoskopów giętkich oraz szafy do przechowywania endoskopów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.