Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Częstochowa: Druk informatora, plakatów, ulotek i banera reklamowego na potrzeby targów. Postępowanie Na TZ-371/POKL-018/2/13
Numer ogłoszenia: 21826 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk informatora, plakatów, ulotek i banera reklamowego na potrzeby targów. Postępowanie Na TZ-371/POKL-018/2/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące usługi: 1. Druk informatora o rynku pracy wraz z korektą , łamaniem i opracowaniem graficznym Nakład - 500 egzemplarzy Format - A5 Objętość - do 80 stron wewnętrznych + 2 strony okładki, Okładka - kreda matowa min. 250g/m2, jednostronnie powlekana folią matową + lakier UV wybiórczy, kolor 4x0 (full color) Strony wewnętrzne - papier kreda min. 120g/m2, mat, klejenie PUR, kolor 4x4 (full color) Próbny wydruk do akceptacji zamawiającego. Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przez Zamawiającego treści publikacji. 2. Baner zewnętrzny Nadrukowany baner zewnętrzny, pełen kolor, nadruk na materiale lub PCV, gramatura min. 260g/m2, wymiary 4 m x 1,1 m, oczka stalowe o średnicy 10 lub 12 mm rozmieszczone na krawędzi banera umożliwiające jego montaż na elewacji. Próbny plik graficzny do akceptacji zamawiającego. Termin realizacji: 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Ulotka wraz z opracowaniem graficznym Nakład - 500 sztuk Format - A4, składana na pół Wykonanie - dwustronne, papier kreda błysk, gramatura min. 130g/m2, kolor 4x4 pełny kolor (CMYK dwustronny).Ulotka musi zawierać fotografię związaną z edukacją. Próbny plik graficzny do akceptacji zamawiającego. Termin realizacji: 7 dni kalendarzowych od dostarczenia treści ulotki. 4. Plakat wraz z opracowaniem graficznym Nakład - 50 sztuk Format - B2 (50x70cm) Wykonanie - papier kreda błysk, gramatura min. 150g/m2, kolorystyka 4+0 pełny kolor (CMYK jednostronny) Próbny wydruk do akceptacji zamawiającego. Termin realizacji: 7 dni kalendarzowych od dostarczenia treści plakatu. 5. Zaproszenie A5 składane krótkim bokiem, druk cyfrowy, zadruk dwustronny kolorowy format: 420x148 mm, po złożeniu 210x148 mm, zadruk: 4+4 (CMYK), podłoże: kreda 250 g/m2, Termin realizacji: 7 dni kalendarzowych od dostarczenia treści zaproszenia. Zleceniodawca dostarczy treści i niezbędne loga do projektu. Projekt zaproszenia wykona zleceniobiorca. Ilość 100 sztuk / 50 ulotek będzie zawierało zwrot grzecznościowy w rodzaju żeńskim, natomiast kolejne 50 w rodzaju męskim (np.: Szanowny Panie), w ulotce będzie miejsce na wpisanie Imienia i nazwiska osoby zapraszanej/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt.III.4 niniejszego ogłoszenia według formuły spełnia/ nie spełnia . W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by wykonawca zrealizował w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum jedno zamówienie polegające na druku publikacji typu informatory , ulotek, plakatów itp.Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt.III.4 niniejszego ogłoszenia według formuły spełnia/ nie spełnia . W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt.III.4 niniejszego ogłoszenia według formuły spełnia/ nie spełnia . W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt.III.4 niniejszego ogłoszenia według formuły spełnia/ nie spełnia . W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt.III.4 niniejszego ogłoszenia według formuły spełnia/ nie spełnia . W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 u.p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.Przyjmuje się , że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie 42-200 Częstochowa ul.Waszyngtona 4/8 pok.507 Sekretariat Kanclerza..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie 42-200 Częstochowa ul.Waszyngtona 4/8 pok.507 Sekretariat Kanclerza. Godziny pracy Sekretariatu w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Nr POKL04.01.01-00-018/09 pn. Wykorzystaj szansę - zajęcia wyrównawcze, kursy, szkolenia i staże kluczem do sukcesu na rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych w 2025 roku.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- usługi poligraficzne w 2025 - drukowanie miesięcznika RADA
- Usługa drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Wydanie monografii naukowych
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.