To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21831 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Zwierzyn: Usługa edukacyjna realizowana w ramach projekt "Wspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia w Gminie Zwierzyn" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia w Gminie Zwierzyn" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12778-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zwierzyn, krajowy numer identyfikacyjny
54848800000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
8,
66542
Zwierzyn, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 617 580, faks
, e-mail
ugminy@zwierzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna realizowana w ramach projekt "Wspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia w Gminie Zwierzyn" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.207
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia dodatkowe prowadzone będą w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Zwierzyn. Zajęcia odbywać się będą w Publicznej Szkole Podstawowej w Gościmcu, Publicznej Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zwierzynie oraz Publicznej Szkole Podstawowej im. Pierwszych Osadników w Górkach Noteckich. Realizacja usługi edukacyjnej przewidziana jest od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017 r. Wykonawca w porozumieniu z dyrektorami placówek edukacyjnych przygotuje harmonogram realizacji usługi w zakresie realizacji zajęć pozalekcyjnych oraz pozaszkolnych. Harmonogram realizacji zajęć musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje do realizacji usługi edukacyjnej kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do prowadzenia danego rodzaju zajęć. Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania przeprowadzonej usługi edukacyjnej za pomocą dziennika zajęć, który zawierał będzie m.in: listę uczniów. Weryfikacja obecności uczestników na zajęciach musi odbywać się w każdym dniu świadczenia usług. Zakładany program zajęć i zajęć wyjazdowych musi zawierać informacje dotyczące: przewidywanego wymiaru godzin edukacyjnych, wraz ze wskazaniem daty przeprowadzenia tematu, czasu trwania zajęć oraz zawierający podpis nauczyciela. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przeprowadzenia oceny opisowej uczniów na początku realizacji usługi i na zakończenie realizacji usługi edukacyjnej. Opis wiedzy powinien mierzyć wiedzę odbiorców usługi w sposób możliwie najpełniejszy. Wykonawca zapewni ocenę dla wszystkich uczniów uczestniczących z zajęciach. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania odpowiednimi logotypami wraz z informacją o współfinansowaniu projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, listy obecności, programy zajęć, harmonogram, etc.). Realizacja zajęć zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Szczegółowy wykaz zajęć został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 127650.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.