eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja systemów zabezpieczeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Poznań: Modernizacja systemów zabezpieczeń
Numer ogłoszenia: 218359 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186913 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemów zabezpieczeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja systemów zabezpieczenia. Zamówienie składa się z dwóch części.Część I Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu 39 punktów kontroli dostępu. Szczegółowa specyfikacja punktów kontroli dostępu znajduje się w załączniku numer I -1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku numer I -1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowaniaCzęść II Modernizacja Systemu Telewizji Dozorowanej oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu elementów wyszczególnionych w załączniku nr II-1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku nr II-1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowaniaZamawiający dopuszcza składanie ofert na 1 lub obie części zamówienia. Zamawiający przewiduje spotkanie z wykonawcami, które odbędzie się w dniu 30 października br o godzinie 10:00. Zbiórka przed pokojem 31 w budynku UMP na placu Kolegiackim 17 w Poznaniu o godz. 9:55.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180520.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GP.NZP/341-93/09

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNICARD S.A., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 130845.00
  • Oferta z najniższą ceną: 130845.00 oferta z najwyższą ceną: 130845.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: GP.NZP/341-94/09

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel security Technologies Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 49675.00
  • Oferta z najniższą ceną: 49675.00 oferta z najwyższą ceną: 64533
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.