To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Poznań: Modernizacja systemów zabezpieczeń
Numer ogłoszenia: 218359 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186913 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemów zabezpieczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja systemów zabezpieczenia. Zamówienie składa się z dwóch części.Część I Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu 39 punktów kontroli dostępu. Szczegółowa specyfikacja punktów kontroli dostępu znajduje się w załączniku numer I -1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku numer I -1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowaniaCzęść II Modernizacja Systemu Telewizji Dozorowanej oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Urzędzie Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 polegając na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu elementów wyszczególnionych w załączniku nr II-1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest po zainstalowaniu urządzeń do wykonania niezbędnych prób i testów systemu. Na wszystkie urządzenia Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii, uszkodzenia, wad w ciągu 24 godzin od zgłoszenia faxem lub i e-mailem. Zaoferowany przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. Zamawiający w załączniku nr II-1 do siwz podał minimalne parametry techniczne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z następującymi normami: PN-EN 50133-1:2000 Systemy alarmowe -- Systemy kontroli dostępu -- Wymagania systemowe PN-93/E-08390.14 Systemy alarmowe -- Wymagania ogólne -- Zasady stosowaniaZamawiający dopuszcza składanie ofert na 1 lub obie części zamówienia. Zamawiający przewiduje spotkanie z wykonawcami, które odbędzie się w dniu 30 października br o godzinie 10:00. Zbiórka przed pokojem 31 w budynku UMP na placu Kolegiackim 17 w Poznaniu o godz. 9:55.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180520.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GP.NZP/341-93/09
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNICARD S.A., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 130845.00
- Oferta z najniższą ceną: 130845.00 oferta z najwyższą ceną: 130845.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GP.NZP/341-94/09
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impel security Technologies Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49675.00
- Oferta z najniższą ceną: 49675.00 oferta z najwyższą ceną: 64533
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Suchedniów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.