Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Bytom: Wykonanie inwentaryzacji sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze.
Numer ogłoszenia: 218385 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie inwentaryzacji uproszczonej sieci wodno-kanalizacyjnych będących własnością SRK S.A. na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze wraz z ustaleniem ich wartości rynkowej. Przedmiotowe sieci wodne i kanalizacyjne znajdują się na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic:Klimontów i Zagórze 3.2. Lokalizacja: dzielnica Klimontów - rejon domków fińskich, tereny po byłym zakładzie przemysłowym R-III KWK Porąbka -Klimontów, ul. H. Dobrzańskiego (kamienice, dzielnica GALOT), ul. Kraszewskiego (osiedle ELBISY), dzielnica Zagórze - tereny byłego R-II zlikwidowanego zakładu przemysłowego KWK Porąbka-Klimontów, osiedla Dmowskiego, osiedla Jednostka C, MEC, Centrum, rejon ul. Dworskiej, były R-I zlikwidowanego obszaru przemysłowego KWK Porąbka-Klimontów, osiedle Kępa, rejon ul. Szymanowskiego, Braci Mieroszewskich i ulic przyległych. - Wiek - 3-80 lat, - materiał: stal, żeliwo, PCV, PE, beton, - zakres średnic: DN 32 - DN200 - sieci wodociągowe DN100 - DN 1200 - sieci kanalizacyjne - szacunkowa długość sieci: ok. 120 km - trasa przebiegu: w terenie silnie uzbrojonym, będącym w użytkowaniu głównie osób trzecich, obszary po byłych zakładach górniczych , teren osiedli mieszkaniowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. Ustalenie trasy przebiegu sieci wodnych i kanalizacyjnych, przyłączy wodnych i kanalizacyjnych wraz z ich graficznym przedstawieniem na mapach zasadniczych (sytuacyjno-wysokościowych) w skali nie większej niż 1:2000. 3.2.2. Określenie długości poszczególnych odcinków sieci wraz z podaniem materiału z jakiego zostały wykonane i oceną stanu technicznego. 3.2.3. Przyporządkowanie poszczególnych odcinków sieci do istniejących numerów inwentarzowych znajdujących się w ewidencji środków trwałych SRK S.A. 3.2.4. Ustalenie ilości odbiorców wody pitnej oraz zrzucających ścieki do kanalizacji sanitarnej (ogólnospławnej). 3.2.5. Ustalenie ilości wody dostarczanej do odbiorców na podstawie wskazań wodomierzy i faktur sprzedaży. 3.2.6. Oszacowanie kosztów eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnych w rozbiciu na naprawy awaryjne i bieżącą konserwację i obsługę. 3.2.7. Ustalenie elementów systemu wodno - kanalizacyjnego nie będącego własnością SRK S.A., których istnienie jest niezbędne dla zabezpieczenia dostawy wody i odprowadzenia ścieków. 3.2.8. Ustalenie kosztów odtworzenia lub napraw sieci wodno - kanalizacyjnych dla odcinków, które tego wymagają w zakresie niezbędnym i koniecznym dla ich funkcjonowania. 3.2.9. Ustalenie wartości rynkowej sieci wodno-kanalizacyjnych powszechnie obowiązującą i uznaną metodą. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość wglądu do Księgi środków trwałych będącej w jego posiadaniu. Opracowanie powinno obejmować: inwentaryzację uproszczoną zawierającą przebiegi tras sieci wodno-kanalizacyjnych ustalone w oparciu o dostępne materiały źródłowe (bez dokonywania pomiarów geodezyjnych) znajdujące się w Zasobie Geodezyjnym Urzędu Miasta Sosnowiec oraz inne dane będące w posiadaniu Zamawiającego oraz o wizję lokalną dokonaną w rejonach przebiegu sieci stanowiących własność Zamawiającego i ustalenie ich wartości rynkowej . Wszystkie inne niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowania, Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w pełnym zakresie zleconego zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 5.2. Opis warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. - potencjał kadrowy 5.2.1. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie zewnętrznych sieci wodnych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia geodezyjne w zakresie min. 1., uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. - doświadczenie 5.2.2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówieni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełnić druk OFERTA- załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik nr 2 do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA, zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy. 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia załącznik nr 5 do druku OFERTA. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ należy dołączyć do załącznika nr 5 do druku OFERTA. 6.7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, i miejsca wykonania oraz dat i miejsca wykonywania zgodnie z opisem w pkt. 5.2.2 SIWZ załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 6.8. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 6.9. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - Sekretariat Spółki (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.