To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Strzegom: Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stawiskach
Numer ogłoszenia: 218409 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184699 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stawiskach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wykonaniem kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej linii zasilającej oraz zjazdu z drogi gminnej, położonej w miejscowości Stawiska, zgodnie z dokumentacją wykonaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo Usługowe INVENT-PROJEKT oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 499/2010 z dnia 10 maja 2010r. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Rozbiórki ścian, wykonanie przebić i otworów (wraz z nadprożami). 2) Zamurowania otworów, wykonanie ścian, naprawa pęknięć ścian. 3) Wykonanie nowych warstw posadzek. 4) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej i okiennej z nawietrzakami. 5) Wykonanie ław i ścian fundamentowych wraz z izolacjami. 6) Wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych. 7) Wykonanie okładzin ścian z płytek. 8) Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi i akrylowymi po uprzednim zagruntowaniu. 9) Wykonanie docieplenia elewacji. 10) Demontaż i utylizacja pokrycia azbestowego dachu. 11) Wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi z blachy tytanowo cynkowej. 12) Wzmocnienie lub wymiana wskazanych elementów konstrukcji dachu. 13) Licowanie ścian płytkami klinkierowymi oraz wykonanie parapetów zewnętrznych. 14) Wykonanie instalacji wewnętrznych: - wodociągowej, - kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania, - elektrycznej, - wentylacyjnej. 15) Przystosowanie wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych. 16) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. 17) Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej. 18) Wykonanie instalacji odgromowej. 19) Wykonanie zjazdu z drogi gminnej oraz zagospodarowania terenu. 20) Przełożenie istniejącej wiaty w miejsce wskazane przez zamawiającego w obrębie działek nr: 20/5, 20/6, 20/7. 21) Wykonanie i wyposażenie kotłowni. 22) Wymiana drzwi i okien zgodnie z zestawieniem stolarki. 23) Wykonanie wejścia na poddasze (drabinka ze stali ocynkowanej, kolor do uzgodnienia z użytkownikiem, dwusegmentowa- jedna część stała a druga dostawiana). 24) Montaż wycieraczek: zewnętrznej (w formie kratki metalowej wtopionej w podest o wymiarze ok. 150x90cm) i wewnętrznej (z tworzyw sztucznych o wymiarze ok. 150x90cm), systemowych w wejściu do budynku. 25) Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania przyłącza wodociągowego, które zostało już wykonane. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 3. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Ponieważ inwestycja jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, po zakończeniu zadania Wykonawca jest zobowiązany wykonać i przekazać Zamawiającemu kosztorys różnicowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (w tym min.: badań wskaźników zagęszczenia gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory, d) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, e) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, g) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych, h) wykonanie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót, i) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, j) wykonanie i dostarczenie instrukcji eksploatacji kotłowni oraz wykonanie przeszkolenia w zakresie użytkowania kotłowni, k) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu, l) wyposażenie i oznakowanie remontowanych pomieszczeń w podręczny sprzęt p.poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719). 7. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu z Projektantem rozwiązania zamiennego. 8. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 10. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto (§5 ust. 6-9 wzoru umowy). 14. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie 5 faktur częściowych i ostatniej końcowej, która będzie opiewać na kwotę nie mniejszą niż 10% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. W terminie określonym w umowie Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania stanowiące terminy wystawienia faktur wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Pierwsza faktura może zostać wystawiona dopiero po 10.01.2014r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: inwestycja jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"DOMEX" PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- DOMEX Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Sp. z o.o., ul. Al. Wojska Polskiego 79, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375550,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 399648,84
Oferta z najniższą ceną: 399648,84 / Oferta z najwyższą ceną: 567774,46
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.