Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Zielona Góra: Opracowanie projektu wykonawczego w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa pomieszczeń Domu Kultury na Chynowie na potrzeby Gimnazjum w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 218428 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wykonawczego w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa pomieszczeń Domu Kultury na Chynowie na potrzeby Gimnazjum w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa pomieszczeń Domu Kultury na Chynowie na potrzeby Gimnazjum w Zielonej Górze. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać na postawie opracowanego przez PROFIL BIS Sp. z o.o. projektu budowlanego, w skład którego wchodzą opracowania: 3.1.1. branży architektonicznej i konstrukcyjnej stanowiące załącznik nr 8 A do SIWZ; 3.1.2. branży elektrycznej stanowiące załącznik nr 8 B do SIWZ; 3.1.3. branży sanitarnej stanowiące załącznik nr 8 C do SIWZ. 3.3. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy obiektu zlokalizowanego w Zielonej Górze przy ul. Truskawkowej na działkach 300-1 i 300-5 w obrębie 11. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu wykonawczego, obejmującego wszystkie branże, w dwóch wariantach: 3.4.1. wariant 1 - projekt wykonawczy obejmujący budynek główny bez uwzględnienia powierzchni zajmowanej przez lokal mieszkalny znajdujący się w tym budynku; 3.4.2. wariant 2 - projekt wykonawczy obejmujący budynek główny wraz z powierzchnią zajmowaną przez lokal mieszkalny; 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji w ilości 5 egz. w wersji bez powierzchni zajmowanej przez lokal mieszkalny (wariant 1) oraz w wersji wraz z powierzchnią zajmowaną przez lokal mieszkalny (wersja 2) oraz wersja elektroniczna (plik pdf) projektu wykonawczego na płycie CD (wszystkie branże) - 2 kpl.; b) wykonanie kosztorysów inwestorskich (wszystkie branże) opracowanych wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji - 2 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w programie EXCEL lub WORD - 2 kpl.; c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 3 kpl. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 2 kpl.; d) opracowanie przedmiaru robót dla oferentów (wszystkie branże) na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) - 2 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w programie EXCEL lub WORD - 2 kpl (każda branża); e) opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy oraz harmonogramu realizacji robót - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 2 kpl.; f) opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż, niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 2 kpl.; g) uzyskanie pozwolenia na budowę w przypadku przyjęcia do realizacji wersji wraz z powierzchnią zajmowaną przez lokal mieszkalny; h) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż do czasu zakończenia realizacji inwestycji. 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.); b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); d) obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.7. Obowiązki Wykonawcy na etapie opracowywania dokumentacji projektowej: 1) pisemne uzgodnienie z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych obiektu kubaturowego, jak i propozycji zagospodarowania terenu; 2) zorganizowanie minimum 3 spotkań roboczych z Zamawiającym na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokołami podpisanymi przez strony; 3) uzyskanie własnym staraniem i na swój koszt wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień. 4) zapewnienie opracowania dokumentacji projektowej z należytą starannością w sposób określony projekcie budowlanych, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz w decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.8. Uwaga: W przypadku wykwaterowania mieszkańców lokalu mieszkalnego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję pozwolenia na budowę w oparciu o projekt uwzględniający w budynku głównym powierzchnię zajmowaną przez lokal mieszkalny - tak jak wariant 2, o którym mowa w pkt 3.4.2. SIWZ). 3.9. Opracowana dokumentacja musi być wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy (projektanta), podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań oraz oświadczenie o kompletności. 3.10. W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku, których zastosowanie zostanie uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 3.11. Zastosowane wyroby (materiały i urządzenia) zostaną opisane w opracowanej dokumentacji bez wskazania ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 3.12. Wykonawca zamówienia (projektant) będzie pełnić nadzór autorski w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją, stanowiącą przedmiot zamówienia, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 3.13. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia na następujących polach eksploatacji: 3.13.1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie egzemplarzy utworu techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; 3.13.2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; 3.13.3. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 3.13.2. SIWZ - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 3.14. Wykonawca wybrany w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwa zadania w zakresie prac projektowych o minimalnej wartości 40.000,00 zł brutto każde, w tym jedno zadanie w zakresie prac projektowych dotyczących obiektów użyteczności publicznej, udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) wymagane do projektowania obiektów zgodnych z typem obiektu objętego przedmiotem zamówienia w branży: a. architektonicznej; b. konstrukcyjnej; c. drogowej; d. elektrycznej; e. sanitarnej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 10) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 434,80 zł (445,70 zł przy przesyłce pocztą).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula-Widokowa w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Zakup i wdrożenie licencji służącej do post-processingu obrazowania mózgu.
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- "Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa "
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.