Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Wrocław: usługi w zakresie wykonywania konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej w budynkach mieszkalnych i biurowych , a także urządzeń na terenach przyległych do tych budynków, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 218443 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3253338, fax 071 3252296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wroclaw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie wykonywania konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej w budynkach mieszkalnych i biurowych , a także urządzeń na terenach przyległych do tych budynków, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej, w budynkach mieszkalnych i biurowych, a także urządzeń na terenach przyległych do tych bu-dynków, stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy : 1/ ul.Henryka Kamieńskiego nr 200 - ul.Michała Tadeusza Falzmanna nr 27,29,31,33, 2/ ul.Michała Tadeusza Falzmanna nr 17,19,21,23,25, 3/ ul.Stanisława Przybyszewskiego nr 112, 114, 4/ ul.Bolesława Krzywoustwego nr 91, 93, 93 A , 5/ ul.Stacha Świstackiego nr 5,7,9,11 i 13 6/ ul.Zielnej nr 4-22 7 /ul.Krępickiej nr 44 - 44 F i nr 46- 46 D 8/ ul.Brzezińskiej nr 13-43 9/ ul.Dolnobrzeskiej nr 24-30 10/ul.Górniczej nr 24-50 11/ ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 102/104, 12/ ul.Tylnej nr 14, 13/ ul.Trzebnickiej nr 76, pkt.1-10 budynki mieszkalne, pkt.11-13 budynki biurowe Konserwacje i drobne naprawy -polegają na przeprowadzaniu niezbędnych remontów poszczegól-nych elementów technicznych budynków mieszkalnych i biurowych, a także urządzeń na terenach bezpośrednio przyległych do tych obiektów, oraz podejmowanie czynności zapobiegawczych w celu niedopuszczenia do pogorszenia ich stanu technicznego. Roboty awaryjne - polegają na usuwaniu przyczyn awarii oraz ich skutków, a także zabezpieczeniu przed dalszą awarią. Wykonanie poszczególnych konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych będą zlecane Wykonawcy, na piśmie, w formie zleceń, w miarę występujących potrzeb. Zakres przedmiotowy konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2/spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3/ posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy, 4/ dysponują osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej -1 osoba., wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5/ posiadają na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników do niej w postaci wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia dany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, 2/ oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, 5/dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 4,zostały wykonane należycie, 6/ uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej-1 osoba oraz zaświadczenie o przynależności Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7/polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze Zamawiającego przy ul.Tylnej nr 14, 51-313 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.