eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa recept lekarskich oznaczonych symbolem Rp. w kolorze białym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21844

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa recept lekarskich oznaczonych symbolem Rp. w kolorze białym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Katarzyna Kliś, adres j.w.,pokój 004 (parter), ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.nfz-katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:ubezpieczenia zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa recept lekarskich oznaczonych symbolem Rp. w kolorze białym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Katowice, ul. Kossutha 13 /magazyn recept/. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 35.000 bloczków recept lekarskich oznaczonych symbolem Rp. w kolorze białym, numerowanych, z kodem kreskowym, zabezpieczonych znakiem wodnym w postaci logo Narodowego Funduszu Zdrowia zawierającym włókna aktywne UV, z mikrodrukiem w liniach zewnętrznych obramowania recepty z tekstem wielokrotnie powtarzanym \Śląski Oddział Wojewódzki NFZ\, zgodnie z opisem zawartym w formularzu opis przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28.09.2004 r. w sprawie recept lekarskich (Dz.U. Nr 213, poz. 2164) oraz z zachowaniem pozostałych zasad i warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca winien udzielić 5-letniej gwarancji na dostarczone recepty, w tym na papier, z którego będą wykonane recepty, na warunkach określonych w SIWZ. W przypadku dostarczenia wadliwych recept Wykonawca obowiązany będzie do ich wymiany na wolne od wad w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia ze strony Zamawiającego, z zachowaniem zasad określonych we wzorze umowy. Recepty winny zostać dostarczone w terminie do 45 dni licząc od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego wzoru recepty do druku. Przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę wzoru recepty do zatwierdzenia winno nastąpić w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Związane z tym zasady określa SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, w którym podaje konkretny oferowany przez siebie: - wymiar recepty w ramach wymiarów maksymalnych i minimalnych dopuszczonych przez cyt. rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie recept lekarskich oraz podanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia; - szerokość kodu kreskowego w receptach (min. 49, max. 76 mm) oraz wysokość kodu kreskowego: 11 mm oraz - oświadcza, iż podana przez Wykonawcę szerokość kodu kreskowego w receptach będzie bez przeszkód odczytywana przez czytniki przystosowane do odczytywania kodu kreskowego o szerokości 76 mm. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dostawę 35.000 bloczków recept lekarskich oznaczonych symbolem Rp. w kolorze białym. Każdy bloczek zawiera 100 sztuk recept. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.700,00 zł należy wnieść z zachowaniem zasad określonych w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy. Warunki podmiotowe: I. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy oraz przedstawi dokument, o którym mowa w poniżej w ppkt 1 /lub odpowiednio w ppkt 4/. II. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/: a. przynajmniej jednego (1) zamówienia wykonanego lub wykonywanego przez Wykonawcę, którego przedmiot stanowi druk i dostawa recept lekarskich z podaniem jego wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem.Pod pojęciem wykonany druk i dostawa recept lekarskich należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu minimum 3.500 bloczków recept lekarskich, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę /dostarczone odbiorcy/.Pod pojęciem wykonywany druk i dostawa recept lekarskich należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczaniu recept lekarskich, którego pewna część obejmująca minimum 3.500 bloczków recept lekarskich została już zrealizowana przez Wykonawcę /dostarczona odbiorcy/.Przez recepty lekarskie rozumie się zarówno recepty z dodatkowymi zabezpieczeniami typu mikrodruk, znak wodny, jak i recepty bez takich zabezpieczeń. b. przynajmniej jednego (1) zamówienia wykonanego lub wykonywanego przez Wykonawcę, którego przedmiot stanowi druk i dostawa druków zabezpieczonych znakiem wodnym z podaniem jego wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem.Zamawiający nie stawia wymogu dotyczącego minimalnego nakładu druków zabezpieczonych znakiem wodnym.Pod pojęciem wykonany druk i dostawa druków zabezpieczonych znakiem wodnym należy rozumieć zamówienie zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę /dostarczone odbiorcy/.Pod pojęciem wykonywany druk i dostawa druków zabezpieczonych znakiem wodnym należy rozumieć zamówienie nadal wykonywane, którego pewna część obejmująca druki ze znakiem wodnym została już zrealizowana przez Wykonawcę /dostarczona odbiorcy/. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej w ppkt 2 oraz ppkt 3. W przypadku wykazania przez Wykonawcę należytego wykonania przynajmniej jednego (1) zamówienia, którego przedmiot stanowiła druk i dostawa recept lekarskich zabezpieczonych znakiem wodnym, warunek z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy zostanie spełniony. W takiej sytuacji Wykonawca nie musi wykazywać zamówienia określonego powyżej pod lit. b. III. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę, a wymaganych dokumentów oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zasadami przyjętymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dostaw /formularz wykaz dostaw/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /w celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego powyżej w ppkt II lit. a i/lub lit. b/. 3. Dokument/y potwierdzające, że zamówienia wykazane w formularzu wykaz dostaw zostały wykonane należycie /w celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego powyżej w ppkt II lit. a i/lub lit. b/. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. Ww. dokumenty - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 cyt. ustawy Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 11:30, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 424 (IV piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Recepty winny zostać dostarczone w terminie do 45 dni licząc od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego wzoru recepty do druku. Przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę wzoru recepty do zatwierdzenia winno nastąpić w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Związane z tym zasady określa SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.