eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Remont instalacji odgromowych w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Dąbrowa Górnicza: Remont instalacji odgromowych w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 218455 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji odgromowych w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie polega na demontażu starej i ponownym montażu nowej instalacji odgromowej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty tylko na jedno zadanie A lub B lub C. W skład Zadania A wchodzą budynki przy ul.: Legionów Polskich 85, Legionów Polskich 85A,Legionów Polskich 87, Legionów Polskich 87A, Dolomitowa 6; W skład zadana B wchodzą budynki przy ul. Piłsudskiego 14, Piłsudskiego 18; W skład zadania C wchodzą budynki przy ul. Skibińskiego 1, Tysiącelcia 20. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót- załącznik nr 2a dla zadania A, załącznik nr 2b dla zadania B, załącznik nr 2c dla zadania C do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły : spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -oświadczenie załącznik nr 5 do siwz dla zadania A,B,C. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych, (min. 1 osoba) , uprawnienia w zakresie instalacji i sieci na stanowisku D (minimum 1 osoba), uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych kierownika robót, wraz z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa (ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Należy dołączyć do zadania A,B,C. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: a) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. Kosztorys należy sporządzić metodą szczegółową lub uproszczoną z załączeniem zestawienia materiałów, robocizny i sprzętu- dla każdego zadania b) kalkulację ofertową wypełnioną według załącznika nr 2 do zadania A, B, C. c) wypełniony formularz ofertowy wykonany na lub ściśle wg wzoru -załącznik nr 1 do siwz dla zadania A lub B lub C. d) oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót - załącznik nr 6 do siwz dla kazdego zadania. e)pełnomocnictwo w formie pisemnej, udzielone osobom podpisującym ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego bądź Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile takie upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów . Pełnomocnictwa winno być oryginalne lub notarialnie poświadczona kopia dokumentu. Uwagi: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp), dokumenty o których mowa w rodz. VI ust. 1 pkt. 1.1., 1.2. ust. 3 lit. e, SIWZ zostaną złożone oddzielnie przez każdy podmiot , dokumenty wymienione w ust. 3 lit. a,b,c,d ust. 2 pkt. 2.1., zostaną złożone wspólnie b)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c)Nie ujawnia sie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 2.2.1. SIWZ - składa dokument : wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit.d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. f) złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) g) wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informację są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 K.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, ul.Tysiąclecia 20 pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, ul.Tysiąclecia 20 pokój nr 14 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.01.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: W zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy. - zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, -zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, - zmiany podwykonawców na skutek zdarzeń losowych, wypowiedzenia umowy przez generalnego wykonawcę czy powierzenia zamówienia kolejnym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.