Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Jarczów: Zakup i dostawa węgla opałowego do szkół oraz do budynku Urzędu Gminy w Jarczowie.
Numer ogłoszenia: 218464 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 3-go Maja 24, 22-664 Jarczów, woj. lubelskie, tel. 084 6634579.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jarczow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla opałowego do szkół oraz do budynku Urzędu Gminy w Jarczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia 1.zakup i dostawa węgla kamiennego w asortymencie eko groszek Kl. I do Zespołu Szkół Podstawowo Gimnazjalnych w Jarczowie szacowana ilość ok. 70 ton 2.zakup i dostawa węgla kamiennego w asortymencie eko groszek Kl. I do Szkoły Podstawowej w Chodywańcach szacowana ilość ok. 30 ton 3.zakup i dostawa węgla kamiennego kostka Kl. I do Szkoły Podstawowej w Gródku szacowana ilość ok. 30 ton 4.zakup i dostawa węgla kamiennego kostka Kl. I w do Szkoły Podstawowej w Wierszczycy szacowana ilość ok. 30 ton 5.zakup i dostawa węgla kamiennego kostka Kl. I do Urzędu Gminy w Jarczowie szacowana ilość ok. 80 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny Oryginalny kod CPV: 60.12.31.00 - Transport węgla Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1)złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń, 4)spełniają wymagania techniczne określone w SIWZ, 5)zapewniają wykonanie zamówienia w wymaganym terminie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń, Formularz oferty. Oświadczenie oferenta o dokonanej wizji lokalnej i zapoznaniu się z warunkami dostaw opału do poszczególnych placówek. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaakceptowany projekt umowy. Oświadczenie o nie wnoszeniu uwag do przygotowanej dokumentacji przetargowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarczow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jarczów
ul. 3 Maja 24
22-664 Jarczów
pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy w Jarczowie ul. 3 Maja 24 pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.