Og³oszenie z dnia 2011-08-12
¦widwin: DOSTAWA MATERIA£ÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH I SPRZÊTU BIUROWEGO
DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 w ¦WIDWINIE
Numer og³oszenia: 218485 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MATERIA£ÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH I SPRZÊTU BIUROWEGO DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 w ¦WIDWINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów administracyjno-biurowych i sprzêtu biurowego.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Przybory do pisania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
- PARTNER IKA 90 Spó³ka Jawna Iwona Stempieñ, Krzysztof Stempieñ, ul. Kamieñska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 24817,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 21919,55
Oferta z najni¿sz± cen±: 21919,55 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 22725,66
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 3
Nazwa: Tablice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
- PARTNER IKA 90 Spó³ka Jawna Iwona Stempieñ, Krzysztof Stempieñ, ul. Kamieñska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 6840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 7448,70
Oferta z najni¿sz± cen±: 7448,70 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 7835,49
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 4
Nazwa: Teczki na dokumenty kierowcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAKO Handel i Us³ugi Spó³ka Jawna Andrzej Przybylski, ul. Boguslawa X nr 1, 78-100 Ko³obrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 6504,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 5362,80
Oferta z najni¿sz± cen±: 5362,80 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 6297,60
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 5
Nazwa: Sprzêt biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEÑ KRZYSZTOF STEMPIEÑ SPÓ£KA JAWNA
- PARTNER IKA 90 Spó³ka Jawna Iwona Stempieñ, Krzysztof Stempieñ, ul. Kamieñska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 21219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 32365,97
Oferta z najni¿sz± cen±: 32365,97 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 42580,14
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia w trybie zapytania o cenê, je¿eli przedmiotem zamówienia s± dostawy lub us³ugi powszechnie dostêpne o ustalonych standardach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów administracyjno-biurowych i sprzêtu biurowego, które s± powszechnie dostêpne na rynku, o ustalonych parametrach jako¶ciowych, a szacunkowa warto¶æ zamówienia jest mniejsza od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstwie art. 11 ust. 8. O powszechno¶ci materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego ¶wiadczy du¿a ilo¶æ podmiotów na rynku, zajmuj±ca siê ich dostaw±. A normy dla tego przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawianie przez zamawiaj±cego, s± standardowe a nie specyficzne, wymagaj±ce indywidualnego podej¶cia. W zwi±zku z powy¿szym zosta³y spe³nione przes³anki okre¶lone w art. 70 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto tryb ten zosta³ zastosowany z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gdy¿ zgodnie z art. 71 zaproszono do sk³adania ofert 5-ciu Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Dostawa materia³ów biurowych i cateringowych
- Dostawa materia³ów biurowych
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materia³ów promocyjnych
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby szkoleñ (doskonalenie zawodowe rolników)
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.