Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Wieliczka: Dostawa przełączników sieciowych zarządzalnych wraz z wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 218529 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przełączników sieciowych zarządzalnych wraz z wdrożeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup dwóch przełączników sieciowych zarządzalnych z podwójnymi zasilaczami i 16-portowym modułem SFP o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanych dalej przełącznikami sieciowymi, 2) zakup jednego kompletu modułów mini-GBIC w pełni kompatybilnych z przełącznikami sieciowymi o parametrach opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, zwanych dalej modułami, 3) zakup jednego kompletu kabli krosujących (patchcordów) światłowodowych o parametrach opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, zwanych dalej kablami, 4) wykonanie usług wdrożeniowych (instalacja i przeniesienie konfiguracji) oraz usług szkoleniowych. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przełączniki sieciowe, moduły, kable 1) Przełączniki sieciowe, moduły i kable winny być fabrycznie nowe i nie mogły być używane w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej. 2) Przełączniki sieciowe muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta tych urządzeń na terenie kraju. 3) Warunkiem dokonania odbioru i zapłaty wynagrodzenia jest przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia producenta przełączników sieciowych, modułów i kabli, sporządzonego w języku polskim, na okoliczność, o której mowa w pkt 1 i 2. 2.2. Usługi wdrożeniowe 1) W ramach wykonania usługi wdrożeniowej Wykonawca zobowiązany jest do: a) zainstalowania przełączników sieciowych w szafach serwerowych zlokalizowanych w Serwerowni Głównej Zamawiającego, b) połączenia obu przełączników sieciowych w klaster logiczny, c) przeprowadzenia analizy obecnej struktury sieciowej i zaprojektowania szczegółów nowej konfiguracji dostarczonych przełączników sieciowych wraz z jej implementacją, d) przeprowadzenia rekonfiguracji dwóch przełączników 3Com 4200-G3 użytkowanych obecnie przez Zamawiającego tak, by ich funkcje zostały ograniczone jedynie do przełączników typu access, e) uruchomienia oraz testowania poprawności działania przełączników sieciowych, a także do sporządzenia procedury bieżącej obsługi przełączników sieciowych, f) opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej oznaczenia wykonanych połączeń, szczegółową konfigurację urządzeń, oznaczenia połączeń wchodzących i wychodzących poszczególnych gniazd i portów. Schemat połączeń winien zostać dostarczony w formie pisemnej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format *.VSD - Visio). 2) Nowo dostarczone przełączniki sieciowe winny swoją funkcjonalnością przejąć działanie następujących przełączników obecnie użytkowanych przez Zamawiającego: a) 3Com 4060, b) D-Link DES 1024R (2 sztuki), c) NetGear 7212, d) 3Com 4400. 3) Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć znajdujący się w rejonie prac sprzęt teleinformatyczny. Urządzenia i kable winny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, zapyleniem, zawilgoceniem oraz zapewniać wymagany sposób wentylacji i wymaganą temperaturę pracy. 4) Wszystkie urządzenia znajdujące się w obecnym pomieszczeniu pracują w trybie produktywnym przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 530 do 2200. Prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą powodować żadnych przerw w pracy systemów w wyżej wymienionych godzinach. 5) Wszystkie prace związane z koniecznością wyłączenia urządzeń mogą być przeprowadzane wyłącznie w godzinach 2200 - 530 po uprzednim uzgodnieniu terminu prac ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 6) Wszelkie zmiany w połączeniach i rekonfiguracje urządzeń muszą być uzgodnione ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 7) Szczegółową topografię sieci oraz konfigurację obecnie posiadanych urządzeń związanych z realizacją umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie do 7 dni, licząc od daty zawarcia umowy. 2.3. Usługi szkoleniowe 1) W ramach wykonania usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić jednorazowe szkolenie z zakresu konfiguracji i użytkowania przełączników sieciowych dla czterech osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze co najmniej 6 godzin. 2) Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 2.4. Harmonogram 1) Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 4 dni, licząc od daty zawarcia umowy, do złożenia w siedzibie Zamawiającego harmonogramu prac (daty i godziny), sporządzonego w formie pisemnej, w porozumieniu ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego. 2) Opracowany harmonogram podlega pisemnemu zatwierdzeniu przez Kierownika Działu IT Zamawiającego. Zmiana zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego wymaga ponownego zatwierdzenia przez Kierownika Działu IT Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji, które zamieszczono na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz potwierdzający wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy przełączników sieciowych zarządzalnych wraz z wdrożeniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien wykazać, iż Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma inżynierami posiadającymi certyfikaty MASE, ASE lub certyfikatami równoważnymi. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 4. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 5. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT nastąpi zmiana wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w ten sposób, że do wynagrodzenia netto określonego w § 11, zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT obliczony według zmienionej stawki, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wprowadzającej, zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach, nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Zakup wraz z dostawą tabletów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- "Zabezpieczenie Komory Maria Teresa III"
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2025r."
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg betonem asfaltowym na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa sprzętu elektronicznego" Część I - "Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. " Część II "Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt."
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PZP.1.2025 - Usługa wdrożenia Systemu EZD RP.
- "Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń klasy UTM oraz aktualizacji oprogramowania wraz z pomocą techniczną w ramach odnowienia wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych i systemów posiadanych przez zamawiającego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd "
- Dostawaa serwera i firewalla (router UTM) oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu pn.: "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Osieck".
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych, urządzeń UTM, zasilaczy awaryjnych i modułów bateryjnych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.